اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای هنرستان‌های لرستان طی سال جاری

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: امسال توانستیم ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای هنرستان‌ها اختصاص دهیم.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۸۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد چگنی امروز درجلسه توسعه آموزش‌های فنی و مهارتی که در هنرستان ولی‌عصر(عج) این شهرستان برگزار شد،  با اشاره به اینکه با اعتبارات نوسازی نمی‌توان کاری چشم‌گیر برای هنرستان‌ها انجام داد.اظهار کرد: اعتبار هنرستان‌های خرم‌آباد حدود 20 میلیون تومان است، این در حالی بوده که تنها 16 میلیارد تومان برآورد تجهیزاتی برای هنرستان‌های شهر زده شده است.

وی  افزود: اختصاص ردیف اعتباری جداگانه برای تکمیل، تجهیز و تعمیر هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای  راهکاری جهت برون‌رفت از مشکلات است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اینکه  نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت تحقق این مهم بایستی اقدام نمایند.تصریح کرد: در خصوص مشکلات هنرستان ولی‌عصر(عج) خرم‌آباد نیز بارها به بحث نوسازی وارد شده‌ایم اما بدون شک همه این اقدامات نوش‌دارو بوده و درمان قطعی برای حل مشکل نیست.

وی مطرح شدن مشکلات اعتباری هنرستان در شورای آموزش‌وپرورش استان را راه‌حلی موقتی خواند و افزود: امسال توانستیم 800 میلیون تومان اعتبار برای هنرستان‌ها اختصاص دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان مصوب اعتبار استانی امسال را 6 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت:  این اعتبار برای تجهیزات، تعمیرات، انشعابات و احداث مدارس اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات