معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس سازمان صنایع دریایی در همایش یکروزه «تبیین دکترین مقاومت در دانشگاه تبریز»، گفت: به همت فرزندان این آب و خاک در دهه فجر امسال زیر دریایی «فاتح» به ناوگان نیروی دریایی می پیوندد.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۱۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دریادار امیر رستگاری، افزود: در دوران دفاع مقدس با مهندسی معکوس روی تجهیزات خارجی عین آن محصولات را خودمان تولید می کردیم، ولی امروز به مدد نخبگان و دانشمندان ایرانی، وزارت دفاع دارای ذخیره غنی برای طراحی و تولید انواع محصولات دفاعی است.

وی با بیان اینکه امروز افتخار نیروهای مسلح این است که در کشور هیچ تولید غیر بومی دفاعی نداریم، اظهار داشت: سازمان های صنعتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نماد عینی اقتصاد مقاومتی هستند.

دریادار رستگاری ادامه داد: امروز همه دکترین ها، سیاست گذاری ها و هدف گذاری ها مبتنی بر تولید ملی و توانمندی درونی در حوزه تجهیزات دفاعی است.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: در سایه تلاش های انجام شده، تولید محصولات بومی، توان دفاعی کشورمان افزایش یافته است و در آینده از لحاظ کمیت و کیفیت تولیدات گام های موثری برخواهیم داشت.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در همه ابعاد نظامی وابسته به خارج بودیم ولی امروز به همت متخصصان داخلی در این عرصه به کشوری قدرتمند تبدیل شده ایم.

رئیس سازمان صنایع دریایی اضافه کرد: در تولید انواع ناوشکن ها و قایق های پرنده و رادار گریز به خودکفایی رسیده ایم.

دریادار رستگاری با اشاره به اینکه به دنبال نوآوری در تولید تجهیزات دفاعی هستیم، گفت: امروز وزارت دفاع به دنبال نوآوری در تولید و استفاده از توان صنعتی و علمی کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها