خبرهای داغ:

درخشش بانوان بسیجی هندیجان در مسابقات قهرمانی ووشواستانی

تیم ووشوبانوان شایسته بسیجی هندیجان در مسابقات قهرمانی استان شینگ یی چوان ووشو خوزستان در میان ۱۵تیم در بخش ساندا به میزبانی اهواز با افتخار قهرمان این دوره ازرقابت ها شد و خانم سیده مولوی به عنوان برترین مربی و خانم شیواعبادی فنی ترین بازیکن از ووشو هندیجان انتخاب ومعرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۳۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۲

بسیجی علی محیسن مسئول هیات ووشو هندیجان پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی استانی شینگ یی چوان ووشو خوزستان با حضور ۱۵تیم از بانوان ووشوکار از شهرهای استان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی شهرستان اهواز برگزار که در پایان تیم های اول تا سوم هر بخش مشخص شدند.

وی افزود: تیم ووشو بانوان بسیجی هندیجان همانند همیشه با برتری و درخشش بی نظیر خود توانست با غیرت و اقتدار در بخش ساندا به مقام قهرمانی برسد و تیم بانوان شهید چمران دوم و تیم بانوان بهبهان به مقام سومی رقابت های قهرمانی ووشو استان خوزستان دست پیدا کردند.

وی بابیان مشخص شدن برترین ها در بخش تالو گفت: در بخش تالو تیم بانوان خرمشهر اول و تیم های بانوان اهواز دوم و آغاجاری سوم شدند و همچنین تیم بانوان ووشوکار هندیجان در مسابقات المپیاد کشوری و مقام آوری خانم ها شیوا عبادی و عسل آذرمینا به میزبانی البرز برگی زرین بر افتخار آفرینی ووشوکاران بانوان غیرتمند و بی ادعای هندیجان افزوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها