خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اذربایجان شرقی:

بقا و سلامت جامعه در گرو خانواده و بانوان است

فرمانده سپاه اذربایجان شرقی ساعتی پیش در مجمع بسیج جامعه زنان سپاه استان، گفت: بقا و دوام جامعه در گروه خانواده و بانوان جامعه است.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۱۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

بقا و سلامت جامعه در گرو خانواده و بانوان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم با بیان اینکه بانوان نقش محوری و تعیین کننده در جامعه دارند، اظهارداشت: بر اساس همین نقش است که بانوان با تربیت درست فرزندان سلامت جامعه را تضمین کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر نقش زن مهم و تاثیرگذار نبود این همه هجمه فرهنگی برا این قشر برنامه ریزی نمی شد، تاکید کرد: بانوان باید با آگاهی از شرایط کنونی که دشمن تلاش دارد با سیاه نمایی  سبک زندگی غربی را ترویج کند، مقابله کنند.

سردار خرم  خاطرنشان کرد: اکنون نیز زنان ما همچون دوران دفاع مقدس که به خوبی انتحان خود را در آن شرایط سخت پس دادند، در میدان عمل حربه را از دشمن بگیرند و با آگاهی و ارتقا بینش و بصیرت خود نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه با تولد حضرت فاطمه(س) هدایت و رستگاری بشر آغاز شده است، افزود: همین نکته مهم نقش حیاتی و اساسی زن را در جامعه نشان می دهد بنابراین بانوان باید با تربیت فرزندانی صالح سلامت فردای جامعه را به دست گیرند و در برابر هجمه های دشمنان بایستند.

بقا و سلامت جامعه در گرو خانواده و بانوان است

سردار خرم در بخش دیگر سخنان خود محور بسیج را تبعیت از مبنا و اساس انقلاب و نظام اسلامی عنوان و بیان کرد: بسیج بدهکار هیچ حزب و جریان فکری نیست و اجازه ورود آن را به بدنه خود نمی دهد.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: مبنای حرکت بسیج منویان رهبر فرزانه انقلاب است و بانوان نیز باید به نکات کلیدی رهبر فرزانه انقلاب در خصوص نقش بانوان در جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مجمع سالانه بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی ساعتی پیش با حضور کارگروه های بانوان در شهرستان ها و مرکز استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها