داود کرمی معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در همایش جنگ نرم بسیج دانش آموزی تفرش:

ما می توانیم شعار اساسی انقلاب است و اقتدار اسلام و انقلاب را مدیون خون پاک شهداییم

داود کرمی گفت:حوزه فضای مجازی به اندازه دفاع مقدس اهمیت دارد این فضا مانند رودخانه ای پرآب و خروشان است که اگر برای آن تدبیر کنیم، می شود فرصت؛ واگر برای آن برنامه نداشته باشیم می شود تهدید.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۶۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛داود کرمی در همایش جنگ نرم بسیج دانش آموزی تفرش گفت:حوزه فضای مجازی به اندازه دفاع مقدس اهمیت دارد. این فضا مثل یك رودخانه ی پر از آب و خروشان است كه می آید و دائماً هم بر آب آن افزوده و خروشان تر می شود. اگر ما برای این رودخانه تدبیر كنیم و برنامه داشته باشیم؛ زه كشی كنیم و هدایت كنیم این رودخانه را تا به سد بریزد، م یشود فرصت. اگر رهایش كنیم و برنامه ای برای آن نداشته باشیم، می شود یك تهدید.همه ی اركان نظام و نخبگان جامعه باید نقش خاص خود را با حضوری فعال در این فضا ایفا كنند.
وی افزود:دفاع مقدس يك گنج بزرگ و بي پايان است و در اين موضوع تمامي صاحب نظران فرهنگي اجماع دارند. ترويج ارزشهاي دفاع مقدس يكي از كارهاي حسنه اي است كه بايد هر روز توسعه پيدا كند و گام هاي نو در اين عرصه برداشته شود.
کرمی در پایان تاکید کرد:ما می توانیم شعار اساسی انقلاب است و اقتدار اسلام و انقلاب را مدیون خون پاک شهداییم.شما جوانان ایران اسلامی نیز اگر عزم خود را جزم کنید خواهید توانست همچون شهیدانی مانند همت و باقری،زهره وند،انصاری،شهید حججی و همه آن عزیزان افتخار بیافرینید و در تمام زمینه ها از جمله جنگ نرم و فضای مجازی علم اسلام و انقلاب را برافرازید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات