امام جمعه انار:

همه باید درمقابل تبلیغ بی حجابی بایستیم

‍ حجت الاسلام منتظری :همه باید با قدرت و شجاعت در مقابل این توطئه‌ها بایستند، آنهامی‌خواهند با ترویج بدحجابی بنیان خانواده‌ها را متلاشی کرده و ارزش‌های دینی را دچار تزلزل و اعتقادات نسل جوان را از بین ببرند.
کد خبر: ۹۰۸۹۶۲۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبر گزاري بسيج از كرمان : تبلیغات بر علیه حجاب و پوشش زهرایی در واقع تلاش برای محو نام حضرت فاطمه زهرا و سیره و سبک زندگی آن حضرت است.

 همه اولیا و مدیران مدارس و دبیرستان‌ها بدانند تلاش دشمنان این است که با شبکه‌های ماهواره‌ای و فضا‌های مجازی و سایت‌های ضد دینی می‌خواهند زمینه بدحجابی را در جامعه فراهم کند.

همه باید با قدرت و شجاعت در مقابل این توطئه‌ها بایستند، آنهامی‌خواهند با ترویج بدحجابی بنیان خانواده‌ها را متلاشی کرده و ارزش‌های دینی را دچار تزلزل و اعتقادات نسل جوان را از بین ببرند.

 در طول تاریخ دشمنان اسلام و اهل بیت از بردن نام حضرت فاطمه زهرا وحشت داشتند و نمی‌خواستند نام و سیره زندگی حضرت زهرا در میان مردم احیا شود.

 متاسفانه الان هم تلاش‌هایی می‌شود از سوی دشمنان و منافقان در رسانه‌ها فضا‌های مجازی و سایت‌های ضد دینی که می‌خواهند حجاب و عفت و پاکدامنی حضرت زهرا سرمشق زنان و دختران ما نشود..

 در این ۴۰ سال ریزش‌هائی در انقلاب اسلامی وجود داشته، اما چندین برابر رویش‌ها نیز وجود داشته است.

جوانان امروزی امثال شهید حججی‌ها و بیاضی زاده‌ها که ۴۰ سال قبل را ندیده اند مثل جوانان زمان انقلاب عاشقانه به میدان نبرد با دشمن می‌روند.

اگر این شهادت‌ها و شجاعت‌ها و صبر خانواده‌های شهدا نبود مستکبران عالم وآمریکای جنایتکار مثل دوران طاغوت بر این کشور مسلط می‌شدند.

 تمام محدودیت‌ها، فشار‌ها، زندان‌ها و تبعید‌های امام حسن عسکری (ع) برای این بود که از او فرزندی به دنیا خواهد آمد که به ظلم و ستم پایان میدهد.


 حضرت معصومه (س) در سفرش از مدینه به سوی خراسان پیام مظلومیت و غربت برادرش علی بن موسی الرضا را زینب وار به مردم منتقل می‌کرد.

 گسترش چندین مرکز بهداشتی و ایجاد نمایشگاه (از خاک تا افلاک) از اقدامات بسیار خوب هفته فرهنگی شهرستان انار بود.

 نمایشکاه از خاک تا افلاک مورد استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفت در طول فعالیت این نمایشگاه برنامه‌های بسیار خوب فرهنگی و هنری اجرا شد که در این چند روز واقعاً حضور شهدا را در این نمایشگاه احساس می‌کردیم.


از همه دست اندرکاران اعم از نهاد‌ها و ادارات مختلف، اعضاء ستاد یاواره شهداء، هیئت رزمندگان اسلام، هیئت محبین امامزاده محمدصالح، حوزه بسیج خواهران و پایگاه‌های وابسته، حوزه بسیج برادران و پایگاه‌های وابسته. مدیریت امامزاده و خادمان آستان مقدس، دبیر ستاد یادواره، فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی نهایت تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.


ارسال نظرات