ئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین گفت:

60 نفر از کوچکترین استاد ممتاز خوشنویسی در سطح کشوری از شهرستان خمین هستند.

مریم السادات حسینی گفت:نماینده استان مرکزی دررشته خوشنویسی مسابقات سراسری خورشید ولایت هرساله از هنرجویان خوشنویسی این شهرستان است.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۶۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛مریم السادات حسینی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین گفت: 2 هنرجوی این شهرستان عنوان استاد و هفت هنرجو عنوان فوق ممتاز این رشته هنری کسب کردند.
وی با اشاره به حضور 90 هنرجو در انجمن خوشنویسان خمین ادامه داد: 60 نفر از کوچکترین استاد ممتاز خوشنویسی در سطح کشوری از این شهرستان هستند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین اظهار داشت: نماینده استان مرکزی دررشته خوشنویسی مسابقات سراسری خورشید ولایت هرساله از هنرجویان خوشنویسی این شهرستان است.
حسینی با اشاره به کسب رتبه برتر خوشنویسی در پرسش مهر توسط یکی از خوشنویسان خمین تاکید کرد: رتبه های برتر جشنواره هنری دانش آموزی همواره از این شهرستان بوده است.
وی افزود: کوچکترین کاتبان قرآن کریم عضو انجمن خوشنویسی این شهرستان هستند و در ماه مبارک رمضان هرسال سوره های قرآن را به شکل گروهی کتابت می کنند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین خاطر نشان کرد: احداث نگارخانه به منظور برگزاری نمایشگاه خوشنویسی یکی از مطالبات مهم هنرمندان خوشنویسی در این شهرستان است.
حسینی گفت: نمایش آثار خوشنویسی در نگارخانه ویژه هنرمندان انگیزه یادگیری هنر را در نوجوانان ایجاد می کند و گرایش به هنر می تواند سبب کاهش آسیب های اجتماعی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار