مدیر عامل شرکت دی آریا پلیمر خمین گفت:

با آغاز به کار این پتروشیمی 320 فرصت شغلی مستقیم و سه هزارشغل غیر مستقیم ایجاد می شود

بهزاد محمدی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور با حضور در شرکت دی آریا پلیمر خمین از بخش های مختلف این شرکت بازدید و روند پیشرفت پتروشیمی خمین را از نزدیک مشاهده نمود .
کد خبر: ۹۰۸۹۷۷۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛معاون وزیر نفت گفت:شاکله این طرح مهم بر اساس خوراکی که از پالایشگاه شازند و اصفهان دریافت می کند ریخته شده و تلاش بر این است که در سایه حمایت جدی خوراک این واحد به موقع تامین شود.

در ادامه مدیر عامل شرکت دی آریا پلیمر خمین نیز گفت: عملیات اجرایی پتروشیمی خمین از سال 96 با اخذ مجوزهای لازم زیست محیطی آغاز شد و از نیمه پارسال نصب تجهیزات با خرید از کشور نروژ کلید خورده است.

حمید کبیر جباری ادامه داد: 80 درصد تجهیزات مورد نیاز این واحد صنعتی خریداری و بقیه نیز پیش پرداخت خرید شده است و به زودی وارد کشور می شود.

وی ادامه داد: صنعت پتروشیمی خمین بر اساس تامین خوراک هفت هزار بشکه پروپیلن طراحی و سرمایه گذاری شده و ظرفیت تولید سالانه این مجتمع پتروشیمی 300 هزار تن پلی پروپیلن است که تولید اولیه آن 180 هزار تن در سال برآورد شده است. 

مدیر عامل شرکت دی آریا پلیمر خمین گفت: خوراک پتروشیمی خمین طبق برنامه از پالایشگاه های شازند و اصفهان تامین می شود و پلی پروپیلن تولید شده این مجتمع در تولید الیاف، مواد اولیه قطعات خودرو، کیسه های پلاستیکی، موکت، فرش ماشینی مورد استفاده قرار می گیرد. 

وی ادامه داد: با آغاز به کار این پتروشیمی 320 فرصت شغلی مستقیم و سه هزارشغل غیر مستقیم ایجاد می شود. 

مدیر عامل شرکت دی آریا پلیمر خمین گفت: برای این طرح صنعتی یکهزار و 700 میلیارد ریال هزینه شده و بهره برداری اولیه آن 6 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری نیاز دارد.

 

ارسال نظرات