واکنش خرازی به حمایت اصلاح‌طلبان از دولت+ فیلم

دبیرکل حزب ندای ایرانیان نسبت به حمایت اصلاح‌طلبان از دولت واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۹۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدصادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در چهارمین کنگره حزب ندای ایرانیان در برج میلاد تهران اظهار داشت: مطالبات  مردم آن چیزی نیست که امروز در کشور به وجود آمده است.

وی افزود: رای یکایک مردم برای این نبوده که نشاط سیاسی از کشور رخت ببندد و به نام مردم و اصلاحات حرف خود را به دروغ به مردم بگویید و مردم را نشانه بگیرید.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با تاکید بر اینکه ما پوستر چسبان دولت‌ها نیستیم، گفت: ما دارای اندیشه سیاسی و مطالبه سیاسی هستیم.

به گزارش تسنیم، وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این مطلب که کشور در شرایط خاص و ویژه ای قرار دارد، نشاط سیاسی و اعتماد به نفس اجتماعی آسیب دیده و نقدهای اساسی به عملکرد دولت وجود دارد، افزود: مشکلات مردم و تحریم ظالمانه استکبار جهان، بی تدبیری در مدیریت ها واقعیت های جامعه امروز ایران است.

بیشتر بخوانید

خرازی با بیان اینکه عدم امنیت کنش گران سیاسی عارضه ای است که در شرایط کنونی کشور وجود دارد، گفت: ما انتظارات زیادی از دولت و مسئولان داریم اما هرگز حاضر نیستیم روی دیوار کسانی امضا کنیم که جمود فکری را هشت در این کشور حاکم کردند.


وی ادامه داد: به رغم مشکلاتی که در کشور است آنچه که مشخص است این است که جو فریبکار ی دوباره در حال بازگشت به فضای سیاسی کشور است و دوباره در کشور ریشه دوانده. بنابراین کنش گران سیاسی تجربه سال 84 را تکرار نخواهند کرد که تجربه آن به هدر رفتن استعدادها و ظرفیت های کشور شد.


دبیرکل حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: اصلاحات همیشه زنده است چون پیام بزرگ و گفتمان توسعه سیاسی اجتماعی و مبارزه با استعمار و پیشرفت و توسعه را دردرون خود جای داده است.

وی افزود: اصلاح طلبان اجازه نخواهند داد نیروهای خارجی و کسانی که با تحریمهای ظالمانه صورت جدیدی از استعمار را پیاده می کنند در این کشور موفق باشند.

نقطه عطف سیاست خارجی سیاست داخلی است و وزیر امور خارجه اگر پشتوانه مردم و اتحاد همه جریانهای سیاسی را به همراه خود داشته باشد می تواند در عرصه های بین المللی و سیاسی موفق باشد.

خرازی خطاب به دولت گفت: به دولت مردان توصیه می کنیم که موفقیت سیاست خارجی این دولت را حفظ کنند.
سیاست خارجی نیازمند وحدت ملی است و باید دست اندر کاران کشور کاری کنند که در این روزهای دشوار خواب بیگانگان تعبیر نشود.

ان

ارسال نظرات