خبرهای داغ:

نجات سرنشینان خودرو با تلاش گردان امام رضا(ع) هندیجان

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان از نجات جان سرنشینان یک دستگاه خودروی واژگون شده در هوای مه آلود در محور هندیجان به دیلم روبروی روستای دهنو با تلاش بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) و اورژانس ۱۱۵ هندیجان و همچنین ایمن سازی میدان تیر بوسیله مانع های بتونی (نیوجرسی) خبرداد.
کد خبر: ۹۰۸۹۸۴۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

پاسدار عبدالرسول محبعلی در شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: در هنگام اعزام بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) به سمت میدان تیر در مسیر هندیجان به دیلم منطقه عمومی روستای دهنو در هوای مه آلود یک دستگاه خودروی ۲۰۶ رانا واژگون شده را مشاهده نمودند که بلا فاصله بسیجیان سرنشینان این خودرو را از ماشین خارج نموده و توسط اکیپ پزشکی در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ هندیجان مداوا وخوشبختانه نجات پیدا کردند.

وی افزود: در جهت ایمن سازی میدان تیر حدود ۲۰عدد مانع بتونی (نیوجرسی)درمنطقه عمومی دهنونصب که از همکاری خوب شهرداری و اداره برق هندیجان با گردان عملیاتی امام رضا(ع) تقدیر و تشکر می شود.

وی بابیان آمادگی همکاری بسیجیان گردان با مدیریت ستاد بحران هندیجان گفت: بافراگیری انواع آموزش های پدافند غیر عامل و مقابله و پبشگیری از حوادث مترقبه و بلایای طبیعی بسیجیان گردان آماده همکاری با مدیریت ستاد بحران هندیجان است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها