فرمانده ناحیه مقاومت ارزوئیه:

افسر جنگ اقتصادی، قرارگاه خاتم الانبیا (ص) است

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه ضربه از حوزه اقتصاد به نظام اسلامی را راهبردی زنده برای دشمنان و استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در نقطه مقابل این تلاش‌ها قرار دارد و آرزو‌های دشمنان را به ناامیدی و یأس تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۲۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در این دوره‌ها اهدافی همچون بررسی عملکرد منابع انسانی قرارگاه و تبیین مأموریت‌ها و برنامه‌های قرارگاه در حوزه منابع انسانی و آموزش و نیز آشنایی مسئولان منابع انسانی مجموعه قرارگاه و رده‌های تابعه با مباحث روز و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دنبال شد.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه، سرگرد اسماعیل کاخ در این دوره با حضور در جمع مسئولان و مدیران منابع انسانی مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، بهره‌وری نیروی انسانی در قرارگاه را از راهبرد‌های برتر سازندگی دانست و بیان کرد: مدیران منابع انسانی قرارگاه باید بتوانند با هم‌اندیشی، هم‌یاری و تبادل تجارب، گامی در جهت ارتقای مدیریت منابع انسانی قرارگاه بردارند.

وی جذب افراد شایسته و پرورش نیروی انسانی را دو وظیفه اصلی و مهم مدیریت منابع انسانی قرارگاه توصیف کرد و گفت: در این میان پرورش نیروی انسانی از اهمیت والایی برخوردار است که باید مدنظر قرار گیرد.

سرگرد اسماعیل کاخ با بیان اینکه جنگی جهانی علیه نظام به راه افتاده است گفت:: امروز مدیریت جنگ اقتصادی با استکبار، در دستان قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) است و تلاش قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در حوزه‌ی اقتصادی و سازندگی در فضای نبرد جهانی مقابله در برابر استراتژی‌های دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه ضربه از حوزه اقتصاد به نظام اسلامی را راهبردی زنده برای دشمنان و استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در نقطه مقابل این تلاش‌ها قرار دارد و آرزو‌های دشمنان را به ناامیدی و یأس تبدیل می‌کند.

وی ادامه داد: مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) باید به این حقیقت واقف باشد که مدیریت یک جنگ را بر عهده دارد، جنگی که اگر در آن شکست بخورد، دشمنان به اهداف خود دست می‌یابند و امروز قدرت و استقلال اقتصادی، قدرت سیاسی به همراه می‌آورد.

سرگرد اسماعیل کاخ با اشاره به شرایط منطقه عنوان کرد: ایران اسلامی توانسته است دشمن را در معادلات منطقه‌ای متوقف کند و به حول و قوه الهی در حوزه اقتصادی و در داخل کشور نیز همین کار را خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و گفت:: این راهبرد رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، از اهمیت بالایی برخوردار است و سپاه پاسداران به وسیله قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، در این راستا حرکت می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه عزت اسلام و ایران یکی از اهداف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) است گفت: اعتماد، ولی فقیه، امید مردم و افتخار ملی، همه و همه در این فعالیت‌ها نهفته است.
ارسال نظرات