فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان مطرح کرد:

بصیرت افزایی و روشنگری در حلقه های صالحین تحقق می یابد/تعداد 130حلقه صالحین در سطح شهرستان فعالیت دارند

سرهنگ اکبری گفت:شجره طیبه صالحین یک نظام معنوی و منسجم است به نحوی که نوجوانان وجوانان انقلابی ما که باید در فردا مدیران نظام مقدس اسلامی باشند وقتی در این سیستم قرار می گیرند، می بایست با مبانی انقلاب ،نظام و دستاوردهای امام وشهدا، آشناشوند.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۰۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان ؛سرهنگ پاسداررشیداکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در جلسه ویژه سرمربی و مربیان صالحین ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت:جهت نیل به  اهداف تعیین شده و برنامه های صورت گرفته در صالحین که همان معرفت، بصیرت،مهارت و تربیت است ملاک ومحوراساسی فرمایشات مقام معظم رهبری خواهدبود.

وی افزود: درشرایط امروزی که آسیب های گوناگون فرزندان ما را تهدید میکند بهترین جا وامن ترین مکان که می شودفرزندانمان را در مقابل مسائل مختلف مصنون نگاه داشت، بسیج و حلقه های طیبه صالحین است.

سرهنگ اکبری گفت:پایه وبنیاد نظام وشجره طیبه صالحین بر مبنای آموزش وتربیت دینی واقع شده است و جنبه تربیت اسلامی بر سایر موارداولویت دارد.

وی اظهارکرد:درواقع بصیرت ومعرفتی که مورد توجه  مقام معظم رهبری است و بارها به آن اشاره نمودند،  بصیرت افزایی و معرفت  در مسائل مختلف بوده که محل ومکان اجرای این اهداف حلقه های صالحین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان عنوان کرد:سلسله مباحث حلقات صالحین به بیان احکام ،احادیث،روایات معصومین،وصایای شهدا،قرائت قرآن کریم،ورفع شبهات شرعی اعضا پرداخته می شود

وی بیان کرد:درجهت تشویق اعضای صالحین از قبیل مربی ،سرگروه ومتربی،اردوهای درون شهرستانی وقم وجمکران ومشهدمقدس درنظرگرفته شده است

سرهنگ اکبری در پایان خاطرنشان کرد:ان شالله در سال 97بتوانیم در جهت بهبود و ارتقاء حلقه های صالحین گام های موئثرتری در صحنه های مختلف و مجموعه بی کران بسیج برداشته و نتایج خوبی به دست آوریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات