فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان مطرح کرد:

ایثارگری واز خودگذشتگی رزمندگان اسلام یک الگو و اسوه پایداری و مقاومت است .

سرهنگ اکبری گفت:معنویت سنگرهای رزمندگان، استقامت فرماندهان و رزمندگان، بی اعتنایی به مظاهر دنیا، بالابودن عیار اخلاص در رزمندگان، از جمله عوامل پیروزی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۳۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در دیدار با پیشکسوتان ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان کمیجان گفت:رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هم در زمان جنگ و هم بعد از آن سنگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از تعالیم دینی و فرهنگ ناب عاشورا است را خالی نکرده و همچنان در این مسیر با تمام توان در حال حرکت هستند.

وی افزود:رزمندگان جنگ هشت ساله راویان و انتقال دهندگان فرهنگ دفاع مقدس هستند و بايد پيام شهدا را با محبت به نسل آينده منتقل نمايند.

سرهنگ اکبری گفت:جوانان بلند عزت ما توانستند با روحیه ای معنوی هشت سال جنگ را در برابر این همه تلاش دشمنان برعلیه ایران اسلامی پشت سر بگذارند و اقتدار کشور را حفظ کنند

وی اظهار کرد:در طول دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس ملت ایران اسلامی به معنای واقعی در برابر تمامی جهان ایستاد و از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان عنوان کرد: معنویت سنگرهای رزمندگان، استقامت فرماندهان و رزمندگان، بی اعتنایی به مظاهر دنیا، بالابودن عیار اخلاص در رزمندگان، از جمله عوامل پیروزی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بود.

وی خاطرنشان کرد:شهادت‌طلبی رزمندگان ما ازدیگر ویژگی دفاع مقدس بود که باید همچنان این ویژگی در وجود آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی حفظ شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات