خبرهای داغ:

برگزاری جشن ولادت امام حسن عسکری (ع) در هندیجان

مراسم باشکوه جشن ولادت با سعادت یازدهمین امام شیعیان جهان حضرت امام حسن عسکری(ع) با همت هیات حضرت علی اکبر (ع) با حضور امام جمعه ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، جمعی از بسیجیان و مسئول هیات رزمندگان اسلام و تعدادی از اعضای هیات های مذهبی همراه با سخنرانی ، مولودی خوانی و پخش شیرینی در حسینیه اهلبیت(ع) هندیجان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۸۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ساداتی در شب شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: دوستان و ارادتمندان به اهل بیت (ع)و هیات های مذهبی با شکوه خاصی مراسمات مذهبی با حضور بسیجیان و گروه های جهادی را در سطح هندیجان برگزار می نمایند.

وی افزود : با همت هیات حضرت علی اکبر(ع) مراسم ولادت باسعادت حضرت امام حسن عسکری(ع) را بصورت ویژه برگزار نمود که موجب استقبال اعضای هیات حضرت علی اکبر (ع) و جمعی از دوستان و بسیجیان به اهل بیت (ع) قرار گرفته شد.

وی بابیان برگزاری مراسم ولادت در مناطق شهری و روستایی هندیجان گفت: مردم ولایتمدار هندیجان با همکاری هیات های مذهبی با هماهنگی و بصورت خودجوش ‌مراسمات ولادت ها و شهادت های اهل بیت (ع) با پخش نذورات در میان شرکت کنندگان در مراسمات انجام می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها