خبرهای داغ:

تامین کمک‌ هزینه دارو به بیماران نیازمند هندیجان

به مناسبت ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع) با همت گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و مشارکت خیرین هندیجان ، کمک هزینه های انواع دارو برای بیماران نیازمند شهری و روستایی هندیجان تامین و همچنین بیش از ۴۰بسته مواد غذایی در میان مستمندان شهرستان توزیع شدند.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۸۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

بسیجی محمد حسین عنانات در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با مشارکت خیرین و بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل بصورت خودجوش و با نظم و برنامه ریزی انواع بسته های مواد غذایی در مراسمات ملی و مذهبی درمیان مستندان نیازمندهندیجان توزیع می شوند.

وی افزود :برای رفاه حال خانواده‌های محروم هندیجان با کمک خیرین و گروه جهادی شهید گشتیل تعداد کالاهای وسایل برقی گرمایشی تهیه و در میان آنها توزیع شدند که از این کالاها از سوی خانواده های نیازمند مورد استقبال و رضایتمندی قدار گرفته شدند.

وی بابیان همکاری خودجوش مردم خیر شهرستان هندیجان گفت: در صورت همکاری بیشتر خیرین هندیجان می توان کارهای ویژه تری برای رفاه حال افراد نیازمند انجام داد که تاکنون با اطلاع رسانی به این خانواده کارهای تاثیرگذار و مفیدی انجام گرفته است و همچنان اینگونه اقدامات خداپسندانه با جدیت ادامه دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها