خبرهای داغ:
امام جمعه چالدران:

شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند

امام جمعه چالدران گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۴۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

حجت‌الاسلام‌ ناصر آقایی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهدا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مورد شهدا و خانواده‌های شهدا فرمودند که ملت ایران قدردان شهدا و خانواده‌های شهیدان هستند که نمونه‌های آن را در حضور پرشکوه مردم در تشییع شهدای حرم و دفاع از امنیت و مرزها شاهد بوده و هستیم.

وی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و تمام پیروزی‌ها و امینت همه در سایه خون شهدا هستند و خون شهدا است که ما را در جنگ هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رساند و خوشبختانه امروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب راه ما در سایه شهیدان و خانواده‌های شهیدان هنوز ادامه دارد.

امام‌جمعه چالدران بیان کرد: خون شهیدان و فداکاری آن‌ها باعث خاری دشمنان انقلاب و اسلام شده است و خوشبختانه در طول این انقلاب که با دشمنان پنجه در پنجه هستیم، آنان ناکام بوده و ما به پیروزی رسیدیم.

وی تصریح کرد: معجزه جمهوری اسلامی بازآفرینی روحیه شهادت‌طلبی بوده و رویش‌های انقلاب اسلامی نویدبخش آینده روشن است و مدیریت و نگاه دوراندیشانه مقام معظم رهبری تاکنون مانع صدمات و آسیب‌های ریزش انقلاب به مردم ضرر برساند و رهنمودهای ایشان نیز راهنمای حامیان انقلاب بوده است و علاوه بر آن ظهور رویش‌های چشمگیر به خصوص در نسل جوان سبب شده که نویدبخش آینده‌ای روشن و رو به‌ جلو برای انقلاب اسلامی باشد.

 آقایی با اشاره به 27 آذر سالروز شهادت آیت‌الله شهید مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند دستاوردهای زیادی همچون تقویت جنبش نرم‌افزاری و تولید علوم بومی، ارائه الگوی زندگی ایرانی و اسلامی، دستیابی به علوم انسانی، روزآمدسازی حوزه‌های علمیه، وحدت نخبگان جامعه و انسجام آن برای نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.

وی گفت: عنصر وحدت حوزه و دانشگاه از دغدغه‌های کلیدی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای به‌حساب می‌آیند و ضرورت وحدت از یک حقیقت چندوجهی ناشی می‌شود که پیش از انقلاب کمتر به این مقوله توجه شده بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات