خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

انقلاب اسلامی با همه رویدادهای سیاسی جهان متفاوت است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران با همه رویدادهای سیاسی جهان متفاوت است.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۶۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

 سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با همه رویدادهای سیاسی جهان متفاوت است چرا که اغلب آنها از مسیر اصلی خود منحرف شدند ولی ما همچنان آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل را فراروی خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: شهدا نظاره‌گر اعمال و الگوی تمام عیار ما هستند، به ویژه اینکه طی مراحل تعالی بدون الگو سخت بوده ولی با وجود الگو سهل و آسان است.

این مسئول افزود: شهدا معلمینی بودند که پیام‌شان را با قلم هدایتگر خود یعنی خون پاک‌شان نوشتند.

وی با بیان اینکه شهدا با تکه تکه شدن در راه حق به ما درس دادند که نگاهی به آن چه که قرآن می گوید داشته باشیم، گفت: نیاز مبرم نسل جدید ما امروز شناخت هر چه بیشتر راه شهداست.

سردار شهسواری تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و تفکر آنان جمهوری اسلامی ایران بر قله عزت و اثرگذاری بر مناسبات جهانی ایستاده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: اگر امروز مقاومت اسلامی در لبنان مقتدرانه در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و یمنی که چهار سال است غرق در آتش و خون است در برابر آل سعود قد علم کرده همه به برکت خون شهداست.

وی گفت: جنگ دو روزه اخیر رژیم صهیونیستی با مقاومت اسلامی در فلسطین سریع ترین آتش بس تاریخ جهان بود و این برای نخستین بار در تاریخ جهان است که کشور آغاز کننده جنگ دو روز پس از آغاز آن درخواست آتش بس می‌کند.

سردار شهسواری تصریح کرد: ما در قرن بیستم با انقلاب‌های مختلفی در جهان مواجه بودیم، از انقلاب مائو در چین تا انقلاب تزاری در روسیه و همه این انقلاب‌ها بدون استثنا از ریل اصلی بنیانگذاران شان جدا شدند اما امروز ما با افتخار ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب شکوهمندمان به خط امام خمینی (ره) پایبندیم و امام خامنه‌ای این راه را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات