خبرهای داغ:
یک نماینده مجلس مطرح کرد

افزایش ۲۰درصدی حقوق کافی نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ معلمان در سال آینده نمی‌تواند مشکلات آنها را حل کند چراکه برخی اقلام افزایش ۲۰۰ درصدی هم داشته است.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۶۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، داود محمدی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره کم بودن افزایش حقوق 20 درصدی برای معلمان در سال آینده گفت: ما در این خصوص با 2 مشکل مواجه هستیم چرا که تحولات اقتصادی جامعه معلمان را هم تحت شعاع قرار داده و نگرانی‌های جدی برای معلمان و دیگر اقشار جامعه ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هم نمی‌تواند مشکلات آنها را حل کند. چراکه برخی اقلام حتی تا ۲۰۰ درصد هم افزایش پیدا کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد راه‌حل‌های دیگری را برای افزایش رفاه معلمان و دیگر اقشار جامعه پیدا کنیم. البته با توجه به اینکه بسیاری از مسائل اقتصادی کشور سیاسی و بین‌المللی است به مردم کشورمان توصیه می‌کنم که با کمی تأمل و صبر اجازه دهند تا کشور از این بحران خارج شود. اما در مجموع دولت و دیگر بخش‌های حاکمیت باید فکر اساسی برای معلمان، کارمندان و دیگر اقشار جامعه و بازنشستگان بکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها