حذف چیلر‌های آبی در کشتارگاه‌های صنعتی طیور استان

مدیرکل دامپزشکی استان با بیان اینکه این اداره هم اکنون دو طرح پژوهشی ویژه را دنبال می‌کند گفت:برای اجرای این طرح امسال بالغ بر ۸۵ میلیون ریال اجرای طرح حذف چیلر‌های آبی در کشتارگاه‌های صنعتی طیور استاناختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۰۹۰۴۳۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
دکتر بهمنش بررسی وضعیت بیماری خونریزی دهنده تب کریمه کنگو در دام‌های استان را از دیگر طرح‌های پژوهشی ویژه این اداره کل بیان کرد وافزود:این اداره کل فعالیت‌های پژوهشی خود را هرساله بر اساس نیاز واقعی خود و جامعه هدف با استفاده از کارشناسان خبره و با همکاری مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی انتخاب و اجرایی می‌کند.
وی اضافه کرد:اولویت طرح‌های تحقیقاتی این اداره برای ارائه خدمات و حفظ جمعیت دامی و ارتقاء بهداشت موادغذایی خام دامی است.
مدیرکل دامپزشکی استان یکی ازسیاست‌های راهبردی این اداره کل حمایت از طرح‌های پژوهشی و بکار گیری نتایج حاصله در تصمیات اعلام کرد و افزود:پژوهش و تحقیق نقش مهمی داشته واین اداره آمادگی دارد پژوهشگران حوزه دام، طیور و آبزیان را همراهی و کمک کند.
دکتر بهمنش گفت:پارسال هم بررسی سروتیپ‌های سالمونلا در جمعیت طیور گوشتی در کشتارگاه‌های صنعتی طیور استان از جمله طرح‌هایی بوده که اجرا شده است.
ارسال نظرات