اجرای ۱۱ هزار متر جدول گذاری در شهر یاسوج

شهردار یاسوج با بیان اینکه با هدف بهبود رونداجرای ۱۱ هزار متر جدول گذاری در شهر یاسوج حرکتی روان آب ها، اصلاح و ارتقای خدمات دهی بهتر به شهروندان ۱۱ هزار متر جدول گذاری در معابر مختلف شهر یاسوج اجرا شد گفت: با اولویت پوشش مناطق بحرانی و هدفگذاری شده، آسفالت مناطق مختلفی از شهر یاسوج در فاز جدید اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۴۵۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
نستهن مقدم با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ درصد معابر شهر یاسوج وضعیت خاکی دارند و حجم پوششی بالایی از آسفالت را طلب می‌کند افزود: یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع برای تحقق هدفگذاری این حوزه آسفالت نیاز است.

وی با اشاره به اینکه در معابر اصلی نیز چاله‌ها و تخریب‌هایی در بخش زیرساخت آسفالت وجود دارد گفت: ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت در شهر یاسوج اجرا و پوشش خدمات دهی با اولویت مناطق کمتر برخوردار اجرایی شد و برای سایر مناطق این شهر نیز برنامه‌هایی را عملیاتی کرده ایم.

شهردار یاسوج با بیان اینکه ۲۲ هزار لکه گیری و ترمیم چاله نیز در شهر یاسوج انجام شده است افزود: بخش زیادی از حفاری‌های شهر یاسوج متعلق به دستگاه‌های خدمات رسان است.

مقدم تصریح کرد: شناسنامه دار شدن پروژه‌ها و نظارت بر عملکرد پیمان کاران گام موثری در کاهش مشکلات این حوزه است.

وی افزود: همچنین دستگاه‌ها باید قبل از ورود شهرداری برای پوشش خدمات عمرانی در مناطق، فعالیت‌های خود را به سرانجام برسانند.
ارسال نظرات