مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان:

جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی به میزبانی لرستان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با حمایت سازمان بسیج هنرمندان کشور در قالب چند محور موضوعی طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ دی ماه سال ۹۷ در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۵۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فریدون کرمی والا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی مرکز لرستان برای جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی اظهار داشت:  جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با حمایت سازمان بسیج هنرمندان کشور در قالب چند محور موضوعی طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ دی ماه سال ۹۷ با حضور گروه‌ها و هنرمندان فعال این عرصه  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این جشنواره ۷ کمیته در نظر گرفته شد عنوان کرد: ریاست این جشنواره به عهده   فرمانده سپاه لرستان و دبیر جشنواره  بسیج هنرمندان استان  است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان  با اشاره به اینکه جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید سرودهای انقلابی برگزار می‌شود، بیان کرد: سالن اجتماعات بانک صادرات به عنوان مکان برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظرات