خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بسیج در عرصه کشاورزی آماده خدمت است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: استفاده از فناوری های جدید در بخش کشاورزی باید مورد توجه باشد، بخش عمده ای از کشاورزی ما سنتی بوده و در این راستا باید هرکس به وظیفه خود عمل کند.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۶۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار در نشست هم اندیشی تشکل های کشاورزی استان اظهار کرد: آذربایجان غربی به عنوان قطب کشاورزی، معرف عام و خاص است.

وی با تاکید بر اینکه باید همپوشانی بین صنعت و کشاورزی بوجود می آمد که در آذربایجان غربی بوجود نیامده است، افزود: در نتیجه به دلیل نبود صنایع تبدیلی، به مجموعه کشاورزی نیز آسیب وارد می شود.

وی گفت: اینکه در کنار خیابان حاصل دسترنج کشاورزان و این نعمت الهی تحت عنوان زیردرختی به فروش رفته و با لودر سیب ها را جابجا و تبدیل به کنسانتره و … شود، شایسته و مورد پسند نیست.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: سلامتی و امنیت دو نعمتی هستند که در حوزه کشاورزی نیز صادق بوده و باید به آن توجه داشت.

سردار شهسواری با تاکید بر لزوم ظرفیت سازی و استفاده از فناوری جدید در بخش کشاورزی، اظهار کرد: بخش عمده ای از کشاورزی ما سنتی بوده و در این راستا باید هرکس به وظیفه خود عمل کند تا شاهد آب‌بری کم و حفظ منابع خاکی و بازدهی زیاد باشیم.

وی تصریح کرد: بسیج نیز آماده هست تا در جمیع جهات و به ویژه بخش کشاورزی در خدمت شما باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات