پاسخگویی مدیر بانک قرض الحسنه رسالت کرمانشاه در مرکز سامانه سامد استانداری

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه با حضور در مرکز سامانه سامد استانداری کرمانشاه پاسخگوی مسائل و مشکلات بانکی مردم استان کرمانشاه بود.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۹۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه با حضور در مرکز سامانه سامد استانداری کرمانشاه پاسخگوی مسائل و مشکلات بانکی مردم استان کرمانشاه بود.

شهریار سعیدپور مدیر استان با دعوت استاندار مبنی بر تسریع در انتقال نظرات مردم به مراجع مربوط و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت حضور یافت.

وی با پاسخگویی به درخواست مشتریان، مشکلات برخی از آنها را در دستور کار قرار داد که در اسرع وقت بررسی و انجام شود.

در ارتباط مردم و مدیر بانک قرض الحسنه رسالت به درخواست زوج های جوان در خصوص اعطای تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد جهت خرید جهیزیه پاسخ داده شد و جهت بررسی و اعطای وام در این زمینه با مسئول بازار اعضا بانک هماهنگی لازم بعمل آمد.

گفتنی است در سامانه سامد به درخواست مردم زلزله زده سرپل ذهاب نیز در راستای بازسازی منازل آسیب دیده در خصوص اعطای تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزدجهت ساخت کابینت، تهیه کاشی و سرامیک نیز گره گشایی بعمل آمد.

در پایان مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه از تلاش و زحمات خادمان دولت در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت قدردانی کرد.

ارسال نظرات