خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در جلسه نظارت ستادی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران در منطقه 20 گفت: فرزندان ایثارگر تاثیر به سزائی در اصلاح فرهنگ سازمانی دارند.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۸۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار با بیان اینکه یکی از اقشاری که تاثیر به سزائی در اصلاح فرهنگ رفتاری پرسنل شهرداری دارند، فرزندان ایثارگر شاغل هستند که خود حس تعلق به نظام جمهوری اسلامی و این سازمان را اثبات کرده اند.

افشار با اشاره به  اینکه یکی از مباحث مهم در سازمانها که می تواند باعث بهره وری سازمانی شود، فرهنگ سازمانی است گفت: فرهنگ سازمانی مجموعه باورهای مشترک افراد است که منتج به رفتار سازمانی می شود.

وی افزود: مسئولیت فرزندان شاغل شاهد به عنوان ایثارگر در این سازمان آنست که در اصلاح فرهنگ سازمانی اثرگذار عمل کنند و هر یک باید بتوانند حداقل 10 نفر از افراد پیرامونش را به سمت ارتقاء فرهنگی که در نتیجه آن باعث ارتقاء بهره وری سازمان می شود راهنمایی کنند.

افشار تاکید کرد : شما می توانید پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و علت تنگناهای اقتصادی کنونی را در عموم مردم تبیین کنید که به این ترتیب با اصلاح فرآیندها و رویه های خدمتی، موجبات افزایش رضایتمندی شهروندان فراهم خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: من نیز به عنوان یک همکار در کنار شما در مسیر خدمتی حرکت می کنم تا در این شرایط بحرانی که پیرو فرمایش مقام معظم رهبری « بن بست نیست ولی شرایط بحرانی است» بارقه امید را در دل مردم زنده نگه داریم.

افشار ادامه داد: فضای خدمتی همچنان ادامه دارد و ما به عنوان بخشی از سازمان حاکمیتی در وظیفه اصلی که خدمت رسانی به شهروندان است پیشگام هستیم.

شهردار منطقه 20 فرزندان شهدا را قشر فرهیخته و متاثر از دو میراث گرانبهای حضرت رسول اکرم(ص) برشمرد و گفت: رفتار فرزندان شهدا قطعا در مسیر اهل بیت و آموزه های قرآن کریم است ولی از نگاه آنها طبقه بندی افراد بر اساس میزان تقواست و به این اصول پایبند هستند ولی ما وظیفه داریم که امتیازات متعلق به این قشر را در راستای قوانین اداری و به شکل سیستمی ارائه دهیم تا همه به حق و حقوق خود برسند.

رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری نسبت به جامعه شاهد و ایثارگر شاغل در این مجموعه گفت:  به مناسبت روز شهید برنامه بزرگداشت شهدا را خواهیم داشت و برای این مراسم برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

جلالی برگزاری بزرگداشت روز جانباز، قدردانی از پرسنل جانباز شهرداری تهران در مجموعه فرهنگسرای بهمن، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدارهای چهره به چهره با فرزندان شاغل شاهد را از دیگر ماموریت های مهم اداره کل ایثارگران برشمرد.

در پایان این دیدار تعدادی از ایثارگران منطقه 20 درخواستهای خود را با مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران و شهردار منطقه مطرح کردند و ضمن بررسی دستور رسیدگی به آنها صادر شد.

ارسال نظرات