خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

پايگاه های مقاومت بسيج محلی برای تقويت باور های الهی و انقلابی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پايگاه هاي مقاومت بسيج محلی برای تقویت باورهای الهی و انقلابی به شمار می رود.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۸۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در نشست مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان با تاکید بر لزوم مطالعه تاریخ، اظهار کرد: تاریخ آئینه ای برای رسیدن به آرمان های آینده و تجربه اندوی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است، افزود: در تاریخ تمام انقلاب ها منحرف شدند ولی ما در ۴۰ سال گذشته ایستادیم و سربلند هستیم و با مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی می بینیم که هر آن چیزی که حضرت امام خمینی(ره) بیان فرموده اند، امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از زبان مقام معظم رهبری بیان می شود و ایشان ادامه دهنده راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: احیای تفکر دینی برگرفته از قرآن و ائمه معصومین(ع)، زیرساخت، عامل پویایی و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

سردار شهسواری، انقلاب اسلامی را تزریق روح به جهان بی روح برشمرد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب جهان شمول است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه بر لزوم نهادینه سازی تفکر و فرهنگ بسیج و بسیجی بودن تاکید کرد و افزود: بسیج مردمی که از دل مردم می جوشد، باید اثرگذاری خود را در مجموعه های مختلف مانند دانشگاه نشان دهد و به جایگاه رفیع و ارزشمند خود در دانشگاه واقف باشد.

وی با بیان اینکه نسل چهارم با تهاجمات و طوفانی از ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی مواجه است، گفت: باید به این موضوع توجه داشته و به آنها اهمیت دهیم.

سردار شهسواری نخستین وظیفه قشر دانشجو را خودسازی برشمرد و تصریح کرد: دانشجو باید خودسازی کرده و در جامعه اثرگذار بوده و خنثی نباشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید مانع از گسست بین نسلی شد و فرزندان و نسل خود را به حلقه های معنویت، اعتقاد، باور و دینداری پیوند دهیم، اظهار کرد: با حمله و هجمه شدیدی در گسست بین نسلی مواجه هستیم که از انحطاط اخلاقی حاصله از فضای مجازی و فرهنگ مسموم وارداتی به جامعه نشات می گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات