خبرهای داغ:
فرماندار هشترود:

افسردگی و طلاق در صدر آسیب های اجتماعی هشترود است

فرماندار هشترود در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی این شهرستان گفت: افسردگی، طلاق و نزاع و درگیری مهم ترین آسیب های گریبان گیر مردم هشترود است.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۶۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امینیان افزود: مهم ترین آسیب های اجتماعی در کشور ما اعتیاد، طلاق، فساد، حاشیه نشینی و  کودکان کار هستند و در شهرستان ما بنابر آمار دریافتی طلاق، نزاع و درگیری و افسردگی در صدر آسیب های اجتماعی قرار دارند.

وی ادامه داد: دیدگاه غلطی که اکثر ما در برخورد با آسیب های فرهنگی و اجتماعی از جمله نزاع و درگیری با آن روبرو هستیم این است که دنبال مشکل اصلی نزاع ها هستیم در حالی که علت ها و عوامل آن مانند زنجیری در هم تنیده هستند.

امینیان اضافه کرد: یکی از عوامل ایجاد آسیب های اجتماعی در جامعه نبود و یا کمبود تفریح مناسب است که بنده در شهرستان هشترود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب خانه های عمومی و شهرداری را در این راستا مسئول می دانم.

وی گفت: باید نسبت ضریب تاثیر گذاری علل و عوامل آسیب های اجتماعی در یکدیگر مطالعه و تحقیق شده و آسیب شناسی شوند.  سرمایه گذاری اقتصادی در بستر مفید فرهنگی و اجتماعی انجام می شود.

امینیان ادامه داد: جامعه مجازی یک فرصت برای آموزش و تربیت نسل جدید است. زیرا خواه ناخواه ۷۰ یا ۸۰ درصد فرزندانمان در جامعه مجازی حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها