خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

اشتغال جوانان تحصیل کرده نیازمند تدبیر جدی دولت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: وضعیت کنونی در موضوع فضای کسب و کار و اشتغال جوانان تحصیل کرده باید از سوی دولت و بخش خصوصی مورد توجه باشد تا مشکلات پیرامون این موضوع به جد حل شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۲۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در دیدار معاون رییس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه بخش اعظمی از مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه تبریز درخواست اشتغال جوانان است، اظهارداشت: معضل بیکاری جوانان تحصیل کرده متاثر از مشکلات اقتصادی کشور به دغدغه اصلی اکثر خانواده ها تبدیل شده که باید مسئولان کشور برای رفع آن تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
وی افزود: برنامه های تدوین شده در موضوع اشتغال باید از رویکرد بخشی نگری دور باشد و رونق فضای کسب و کار را در حوزه های صنعت، خدمات و کشاورزی را که مدیریت آن بر عهده بخش خصوصی است به همراه داشته باشد.
حجت الاسلام آل هاشم با اذعان به اینکه بحث اشتغال به یک مشکل اساسی است و مشکلات پیرامونی آن عواقب خوبی ندارد، افزود: اکنون بیکاری، در کنار مساله معیشت و گرانی، مشکلات زیادی به وجود آورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها