پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از بارزترین رخداد‌های قرن بیستم بود

حجت الاسلام علیرضا باباشاهی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) یکی از بارزترین رخدادهای قرن بیستم به شمار می رود.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۱۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در راستای برگزاری پیش کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و اجلاسیه شهدای شهرستان سقز حجت الاسلام علیرضا باباشاهی اذعان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) یکی از بارزترین رخداد‌های قرن بیستم به شمار می‌رود.

بابا شاهی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و افول قدرت آمریکا سه تحول عمده در چهار دهه انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی با بیان اینکه شهدا همه چیز خود را فداکردند تا ما آزادی و عزت داشته باشیم، گفت: دشمنان ملت ایران و شهدا می‌خواهند عدم کارآمدی نظام اسلامی را به مردم القا کنند که خوشبختانه تا به امروز با وجود بصیرت و آگاهی مردم با شکست مواجهه شده اند.

باباشاهی در پایان یادآور شد: ایران اسلامی در نبرد نظامی پیروز شد و در نبرد اقتصادی هم با بهره گیری از رویکرد‌های اقتصاد مقاومتی و با توان داخلی، پیروز خواهد شد.

در پیش کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و اجلاسیه شهدای شهرستان سقز از خانواده شهیدان؛ حاج شریف صالحیان، اسماعیل خضرنژاد، صالح جباری، عمر بهرامی، علی درخشان، سعید سعید زاده، غریب سعید زاده و احمد ظهرابی به نیابت از ۶۱۱ شهید شهرستان تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است؛ همزمان با برگزاری اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و شهدای شهرستان سقز تندیس حماسه و ایثار و مقاومت مردم شهرستان سقز در میدان استقلال و کتاب نقش سقز در دوران دفاع مقدس با نویسندگی حامد اسعدی رونمایی شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات