مدیرعامل آسایشگاه معلولان رشت مطرح کرد

لزوم حمایت از معلولین و سالمندان به‌عنوان فرهنگ عمومی در جامعه

مدیرعامل آسایشگاه معلولان رشت با تأکید بر لزوم حمایت از معلولین و سالمندان به‌عنوان فرهنگ عمومی در جامعه گفت: مردم حتی با اهدای داروهای مازاد در منزل خود نیز قدمی در حمایت از مؤمنین و مؤمنات بردارند.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۷۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سید علی حسینی در سخنان پیش از خطبه آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به لزوم کمک به نیازمندان و رفع نیاز آنان اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، آسایشگاه معلولان نیز از این مشکل بی‌نصیب نمانده و برای نگهداری از معلولان و سالمندان نیاز به حمایت عموم مردم و خیرین نیک‌اندیش دارد.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به کار مؤمنان از نگاه معصومین تصریح کرد: نگهداری از معلولان و سالمندان هزینه‌های بالایی را می‌طلبد بر این اساس با توجه به اینکه هیچ اعتبار دولتی برای این مجموعه، پیش‌بینی‌نشده شرایط را سخت کرده است.

مدیرعامل آسایشگاه معلولان رشت با بیان اینکه هیچ مقام سیاسی و مالی تا ابد برای انسان باقی نمی‌ماند گفت: این انفاق و وقف مال است که برای همیشه حتی برای دنیای دیگر انسان را همراهی کرده و به انسان ثمر می‌رساند لذا شایسته است نمازگزاران محترم و مسئولین در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

حسینی با اذعان به اهمیت سرکشی نمازگزاران و مسئولین محترم معلولین و سالمندان باهدف شاد کردن دل‌های مؤمنین بیان کرد: شایسته است کمک کردن و حمایت از معلولین و سالمندان به‌عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه گسترش پیدا کند و مردم حتی با اهدای داروهای مازاد در منزل خود نیز قدمی در حمایت از مؤمنین و مؤمنات بردارد.

انتهای پیام /84007

ارسال نظرات