تجلیل از فعالان عرصه راهداری و جاده‌ای استان

در مراسمی از ۲۵۰ نفراز فعالان عرصه راهدارای و جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۶۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این مراسم با قدردانی از تلاشگران حوزه حمل و نقل و راهداری گفت: یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی تجلیل از فعالان عرصه راهداری و جاده‌ای استانو اقتصاد مقاومتی توجه به حمل و نقل است که در حال حاضر استان جزء استان‌های برتر در این حوزه است.
خوان پایه افزود:در ۲ سال اخیر ۲۳۰ کیلومتراز راه‌های مواصلاتی استان روکش و آسفالت شده و در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان نیز امروز و به برکت انقلاب اسلامی خدمات جاده‌ای و راه سازی هدف گذاری و اجرا شده است.
فرمانده انتظامی استان هم در این مراسم سوانح جاده‌ای را یکی از عوامل مرگ و میر بالا در کشور برشمرد و گفت:در بروز حوادث جاده‌ای سه عامل عمده انسان، راه و وسیله نقلیه نقش دارند که باید چاره اندیشی کرد.
سرداری انصاری با اشاره به محور‌های گردنه وار و صعب العبور استان افزود:ارتقاء ایمنی راه‌ها باید اولویت نخست دستگاه‌های اجرایی متولی باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم در این مراسم گفت:حمل ونقل کارآمد و موفق زمینه ساز اقتصاد سالم، و یکی از امور مهم زیربنایی و چرخه تولید و مصرف در کشور است.
فیلی توسعه بازرگانی را که زیرساخت اصلی توسعه اقتصادی است وابسته به توسعه حمل ونقل دانست و افزود:اگر به دنبال رفع محرومیت هستیم باید توسعه صنعت حمل و نقل را در اولویت کاری قرار داد.
نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان هم در این مراسم با اشاره به اینکه پیش از انقلاب مردم استان از نعمت جاده و راه مناسب برخوردارنبوده اند گفت:اکنون به برکت انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از حالت بن بست خارج و دارای حدود ۶ هزار کیلومتر راه است.
ارسال نظرات