نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:

ضرورت ارائه دستاوردهای انقلاب به افکار عمومی جهان

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: باید دستاوردهای انقلاب را به افکار عمومی جهان ارائه دهیم .
کد خبر: ۹۰۹۲۴۹۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، در شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از مدیران استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، تصریح کرد: اگر دستاوردهای انقلاب را در معرض دید افکار عمومی قرار ندهیم به انقلاب جفا کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد افزود: یکی از مظلومیت‌های انقلاب این است که این دستاوردها به خوبی نشان داده نمی‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از علل عدم نمایش گسترده دستاوردهای انقلاب، محرومیت‌هایی است که دشمنان و طاغوت سال‌ها قبل از انقلاب بر کشور تحمیل کردند و آنقدر محرومیت‌ها زیاد هستند که هرچه تلاش می‌کنیم این دستاوردهای نورانی خودشان را نشان نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه کارهای زیاد در این سال‌های انقلاب صورت گرفته است؛ اما آنچه باید بشود نیز زیاد است، اظهار کرد: باید هرچه می‌توانیم این دستاوردهای نورانی انقلاب را در افکار عمومی کشور و جهان نمایان کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه گاهی خود مسئولین نیز از دستاوردهای انقلاب بی‌خبر هستند، تصریح کرد: باید این دستاوردها به طور شفاف، روشن، دسته‌بندی شده و با ارقام و اعداد و نمودار مقایسه‌ای به جامعه عرضه شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دستگاه‌های تبلیغاتی استکبار جهانی تلاش می‌کنند تا برجستگی‌های انقلاب نمایان نشود، ادامه داد: ما باید دستاوردهای انقلاب را به افکار عمومی جهان ارائه دهیم تا جهانیان ظرفیت‌های اسلام را به خوبی ببینند.

وی بیان دستاوردهای انقلاب را خدمتی بزرگ به اسلام و انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: نباید در این مسیر دور از واقعیت برویم و آمار کاذب بدهیم بلکه اگر کارهای انجام شده در این چهل سال را به درستی در مرئی و منظر قرار دهیم، ظرفیت اسلام را نشان داده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که همگان را به حضور پرشور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب نوید دادند، تصریح کرد: ارائه دستاوردهای انقلاب در منظر جهانیان، باعث ایجاد نشاط و باور قوی در مردم می‌شود که با تمام توان و وجود در ۲۲ بهمن سال جاری به میدان بیایند.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌ها، تحریم‌ها، ترورها، جنگ‌ها و انواع کارشکنی‌ها را علیه انقلاب اسلامی ایران در این چهل انجام دادند اما با وجود همه این‌ها شاهد پیشرفت‌های کشور در تمام عرصه‌ها هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار