خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیما آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:

دشمن ارکان نظام بخصوص کارآمدی آن را نشانه رفته است

مدیرکل صدا و سیما آذربایجان شرقی گفت: بر اساس رصد مستمری که از جامعه مخاطبان خود به خصوص در قالب نظرسنجی های علمی داریم، به این جمع بندی رسیده ایم که دشمن، ارکان نظام و بخصوص کارآمدی نظام را در بخش های مختلف کشور نشانه گرفته است.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۹۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

مرتضی صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در شرایط حاضر بیش از هر زمان دیگر به هم افزایی و هماهنگی با دستگاه های فرهنگی استان برای ایجاد فضا و محتوای رسانه ای لازم برای مقابله با هجمه وسیع دشمن برای القای ناکارآمدی نظام نیاز داریم.

وی اضافه کرد: دشمن با تمام وجود و با تمام امکانات سیاسی، اقتصادی و رسانه ای خود پا به میدان گذاشته و امروز ما در شرایط جنگ نرم و جنگ اقتصادی هستیم. حتی ما به بازتعریف استراتژی های خود در قبال موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مخاطبان خود فکر می کنیم.

صفری یادآور شد: در شرایط اقتصادی فعلی جامعه، رصد وضعیت عرضه کالاهای مختلف، بررسی عوامل برخی کمبودها، رصد نوسانات قیمت ها، مطالبه گری از دستگاه های متولی، طرح مشکلات و دغدغه های بحق مردم، تبیین راهکارهای مناسب برای رونق بخشی به تولید داخلی از جمله رویکردهای مهمی هستند که در این زمینه دنبال می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها