مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد:

زندانی و مجرم اصلی کسی است که از درون مجرم باشد

حجت الاسلام گرجی : کسی که در زندان نفس درگیر باشد به مراتب زندگی سخت تری نسبت به زندانی بیرونی دارد و زندانی و مجرم اصلی کسی است که از درون مجرم باشد و از ذهن دارای جرم باشد.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۸۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد، «حجت الاسلام مصطفی گرجی» در بازدید از زندان شماره ۲ استان یزد  اظهار داشت : ما در جامعه دو مدل زندانی داریم که زندانی درونی و زندانی بیرونی از جمله این زندان‌ها است.

وی افزود: کسی که در زندان نفس درگیر باشد به مراتب زندگی سخت تری نسبت به زندانی بیرونی دارد و زندانی و مجرم اصلی کسی است که از درون مجرم باشد و از ذهن دارای جرم باشد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: اگرچه یوسف پیامبر (ص) و حضرت موسی بن جعفر (ع) زندانی در زمان خود بودند، اما به دلیل این که از درون آزاد بودند، نه تنها زندان بیرون آن‌ها را از پای در نیاورد بلکه مایه آرامش دیگران هم بودند.

حجت الاسلام گرجی تصریح کرد: کار سختی است که آدمی خود را از گناه نجات دهد، اما مدیریت کردن و والایش کردن موضوعاتی که انسان با آن مواجه می‌شود می‌تواند راهگشا باشد.

وی گفت: اعتقاد به رزاقیت و ربوبیت و همچنین عالم بودن خداوند ایمان آدمی را قوی و مدیریت رفتار را آسان می‌کند تا انسان دستش به خطا و گناه آلوده نشود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد ادامه داد: ما در دنیا بایستی مراقب مشورت‌های خود باشیم، زیرا اگر قبل و بعد از هر مشکلی با اهل خرد مشورت نکنیم حتما به سمت گمراهی می‌رویم.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات