بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان یزد:

یزد بدون استاندار، فرماندار و شهردار مانده است/تداوم این شرایط خسارات جبران ناپذیری به استان و کشور وارد می کند

با توجه به ظرفیت های گسترده استان یزد در قسمت های مختلف صنعت و معدن و تولید و همچنین مسایل اخیر پیش آمده در استان در بحث بحران آب، تداوم این شرایط میتواند خسارات جبران نا پذیری را به استان و کشور وارد کند و این وضعیت به هیچ عنوان شایسته مردم دارالعباده یزد نیست.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۹۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دفاتر جامعه اسلامی شهر یزد بیانیه‌ای خطاب به وزارت کشور پیرامون انتخاب استانداریزد صادر کردند. متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

وزیر محترم کشور
جناب آقای عبد الرضا رحمانی فضلی
سلام علیکم.
همانطور که مستحضرید، از حدود چهار ماه پیش که قانون منع به کار گیری بازنشستگان در مشاغل دولتی در مجلس شورای اسلامی تصویب و پس از آن در شورای نگهبان تایید شد، آقای زمانی قمی استاندار سابق یزد در آبان ماه، از، استانداری، رفتند و نزدیک به دو ماه است که استان یزد، بدون استاندار و با حضور سرپرست اداره میشود.
متاسفانه وضعیت مشابهی در شهرداری و فرمانداری یزد نیز دیده میشود و چند ماه است که هم شهرداری و هم فرمانداری یزد با حضور سرپرست اداره میشوند و طی روز‌های اخیر نیز مهلت سرپرستی این دو ارگان به پایان رسید و با نهایت تاسف یزد اکنون بدون استاندار، فرماندار و شهردار مانده است.
با توجه به ظرفیت‌های گسترده استان یزد در قسمت‌های مختلف صنعت و معدن و تولید و همچنین مسایل اخیر پیش آمده در استان در بحث بحران آب، تداوم این شرایط میتواند خسارات جبران نا پذیری را به استان و کشور وارد کند و این وضعیت به هیچ عنوان شایسته مردم دارالعباده یزد نیست؛ لذا از وزارت کشور انتظار می‌رود اهتمام بیشتری به این امر مهم داشته باشد و هر چه سریعتر با انتصاب فردی آشنا به مسایل و مشکلات استان، و متخصص و متعهد به ارزش‌های انقلاب، خلا این مسئولیت مهم پر شود و جلوی زیان بیشتر گرفته شود؛ و السلام

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یزد
ارسال نظرات