566 مددجوی کمیته امداد هرمزگان به راهیان نور دریایی اعزام شدند

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: 566 مددجوی زیر پوشش این نهاد در 9 ‌ماهه امسال به اردوی راهیان نور دریایی در مناطق عملیاتی جنوب خلیج‌ فارس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۷۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عیسی زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای اعزام این تعداد مددجو 566 میلیون ریال هزینه شده است.
وی بیان داشت: این کاروان ‌ها در مدت یک روز از محل رشادت ‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خلیج‌ فارس و جزیره هرمز بازدید کردند.
معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: تا پایان سالجاری، یکهزار نفر از مددجویان این نهاد به راهیان نور دریایی اعزام خواهند شد.
زارعی ادامه داد: هدف از اعزام مددجویان به مناطق عملیاتی خلیج فارس، آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی گفت: کمیته امداد به‌ منظور تعمیق باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد شادی و نشاط و افزایش سطح آگاهی‌ مددجویان اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و تفریحی می ‌کند.
طبق اعلام مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، اردوهای راهیان‌ نور دریایی خلیج فارس از سال 89 با شرکت 3 هزار نفر در بندرعباس آغاز شد و در طول هشت سال برگزاری این اردوها، 56 هزار و 352 نفر شرکت کرده اند.
سرداران شهید اسحاق دارا و اسدالله رییسی به شهدای خلیج فارس معروف هستند و یکی از اهداف مهم این اردوها آشنایی مردم با نحوه شهادت این 2 شهید است.
ارسال نظرات