معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

پایداری انقلاب اسلامی در گرو توجه مسئولان به مردم است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این‌که اگر مسئولین مانند مردم زندگی کنند و هم‌درد مردم باشند، انقلاب می‌ماند، تصریح کرد: اگر ما انقلاب را به نفع خود مصادره نکنیم و این نعمت را متعلق به آحاد جامعه بدانیم، این انقلاب پایدار می‌ماند.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۱۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی‌حسین پازدار، امروز در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به این‌که در چهل سالگی انقلاب باید دست‌آوردهای انقلاب را مرور کنیم و آن‌ها را یادآور شویم، گفت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب این بود که «نار» رفت و «نور» آمد.
وی با بیان این‌که مردم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی چهل سال با فراز و نشیب‌ها و هجمه‌های دشمن همچنان ثابت و استوار ماندند و پشتوانه انقلاب هستند.
پازدار با تأکید بر این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان مولود انقلاب، خود را دیده‌بان بصیر انقلاب می‌داند و در کنار مردم و روحانیت به نقش خود عمل می‌کند، افزود: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از نهم دی تا ۲۲ بهمن و باعنوان «نهضت روشنگری» برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این‌که اگر کفران نعمت نکنیم و قدر انقلاب را بدانیم، انقلاب اسلامی ایران ماندگار و پابرجا خواهد بود، ادامه داد: اگر مسئولین از مردم فاصله نگیرند و هم سطح مردم زندگی کنند، این انقلاب پابرجا خواهد بود.
وی با بیان این‌که اگر مسئولین مانند مردم زندگی کنند و هم‌درد مردم باشند، انقلاب می‌ماند، تصریح کرد: اگر ما انقلاب را به نفع خود مصادره نکنیم و این نعمت را متعلق به آحاد جامعه بدانیم، این انقلابپایدار می‌ماند.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب باید مسجد محور و روحانی محور باشد، اظهار کرد: مردم خود باید انقلاب را حفظ و حراست کنند.
وی تصریح کرد: در چهل سالگی انقلاب، هر مسجدی چراغانی داشته باشد و هر مغازه‌ای در بازار؛ خود یک پرچم بلند کند و در پاسداری از انقلاب و گرامیداشت پیروی انقلاب اقدام کند؛ که تشکل‌های مردمی در این حوزه نقش اساسی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات