مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

کنگره «شعر فاطمی» در لرستان برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی لرستان ۱۰ همایش بزرگ ویژه چهل سالگی انقلاب را برگزار خواهند کرد، گفت: همچنین کنگره «شعر فاطمی» در لرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۲۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین امروز در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: کمیته تشکل های مردمی و مردم نهاداز کمیته های این ستاد است که اساس آن هیئت های مذهبی، کانون ها، پایگاه ها و ... است.

وی با بیان اینکه اساس جشن های سالگرد پیروزی انقلاب نیز مردم هستند، لذا باید فعالیت های این حوزه مردمی و به عهده سازمان های مردم نهاد باشد، تصریح کرد: اساسی ترین کمیته ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کمیته تشکل های مردمی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب تنها با دهه فجر محدود نمی شود و از دی ماه تا پایان بهمن و در اسفندماه نیز برنامه های ویژه چهل سالگی انقلاب اجرا خواهد شد، افزود: بخشی از این روزها نیز با ایام فاطمیه همزمان است که رویکرد برنامه های ما در این بازه زمانی رویکرد فجر فاطمی خواهد بود.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی لرستان ۱۰ همایش بزرگ ویژه چهل سالگی انقلاب را برگزار خواهند کرد، گفت: همچنین کنگره «شعر فاطمی» در لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در ۴۰ مسجد مرکز استان و در ۴۰ مسجد شهرستان ها جشن های بزرگ ویژه چهل سالگی انقلاب برگزار می شود، تصریح کرد: گردهمایی شبکه روحانیت و اعزام ۴۰۰ نفر از مبلغین خارج از استان به مناطق مختلف لرستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: همچنین برنامه های کارگاهی و همایش های متعدد با رویکرد بهره گیری از توان مردمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات