خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

تلاش دشمنان گرفتن فرهنگ ایثار و شهادت از ماست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در یادواره شهدای ارسباران در اهر با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا، یادآور شد: دشمنان تلاش دارند فرهنگ ایثار و شهادت را از ما بگیرند.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۴۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶

تلاش دشمنان گرفتن فرهنگ ایثار و شهادت از ماست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: شاید برخی بگویند چه نیازی است هر ساله برای شهدا یادواره برگزار می‌کنیم، باید گفت که شهدا در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی از جان خویش گذشتند تا این کشور آزاد و با استقلال باشد.

وی اظهارداشت: اگر قیام عاشورا مورد بی‌توجهی قرار می‌گرفت و تکرار نمی‌شد قطعا رو به فراموشی می‌رفت بنابراین برگزاری یادواره‌های شهدا گامی برای زنده‌نگه داشتن جهت جلوگیری از فراموشی فداکاری‌هایشان ضروری است.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، بیان کرد: در جریان فتنه 88 دشمنان قسم‌خورده با همراهی عوامل داخلی قصد داشتند تا جمهوری اسلامی را به نابودی بکشانند‌ ولی حماسه 9 دی مردم مانع از تحقق برنامه‌های دشمن شد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: دشمنان در ایجاد فتنه‌ها متحمل شکست شدند و رهبر فرزانه انقلاب اخیراً خطاب به مردم و مسئولان هشدار دادند تا شاید نقشه های امسال و سال گذشته برای سردرگم کردن ما باشد و برای سال آینده توطئه ای بزرگ تر طراحی کرده باشد و باید همگان هوشیار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها