مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

استمرار انقلاب اسلامی مرهون پایداری بانوان است/ 5 دستگاه برتر استان تقدیر می شوند

فاطمه دانش یزدی در جلسه تبین برنامه های اجرایی بانوان در «چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» اظهار داشت: امروز چهل سالگی انقلاب اسلامی و استمرار نظام اسلامی مرهون پایداری، ایثارگری، خود باوری، ایمان و تلاش زنان است.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۸۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فاطمه دانش یزدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در جلسه تبیین برنامه‌های اجرایی بانوان در «چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» که در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد، با اشاره به حضور پر رنگ بانوان در عرصه‌های بین المللی و ملی، اظهار داشت: در تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی نقش زنان و درخششی که در جامعه اسلامی داشته اند، نمایان می‌شود.
مسئول کارگروه بانوان و خانواده ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به تشریح نقش زنان در برهه‌های حساس چهار دهه گذشته پرداخت و افزود: زنان هم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس و هم در سال‌های کنونی در صحنه‌های حساس کشور حضور پررنگ و موثر داشته اند.
وی ادامه داد: امروز چهل سالگی انقلاب اسلامی و استمرار نظام اسلامی مرهون پایداری، ایثارگری، خود باوری، ایمان و تلاش زنان است.

استمرار انقلاب اسلامی مرهون پایداری بانوان است/ 5 دستگاه برتر استان تقدیر می شوند
 
دانش یزدی با اشاره به نقش ستادی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، بیان کرد: طرح اکرام فاطمی، نشست‌های پژوهشی جنگ نرم، همایش زنان کارآفرین، نمایشگاه تخصصی حوزه زنان، کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، ویژه برنامه چهل تجربه موفق از زندگی، نشست دختران امروز زنان و مادران فردا، طرح سلاله ها، ساخت انیمیشن و مسابقه نلفنی از برنامه این ستاد که با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های برتر به مقصود خواهد رسید.
در ادامه این جلسه از نماینده امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، فنی و حرفه ای، ثبت احوال، دادگشتری و ستاد مبارزه با مواد مخدر یزد به عنوان ۵ نهاد برتر استان در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۷ تقدیر و تشکر شد.
در پایان جلسه نمایندگاه بانوان دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی استان و مشاورین فرمانداران به بیان برنامه‌های شاخص چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و نقطه نظرات خود پرداختند.

استمرار انقلاب اسلامی مرهون پایداری بانوان است/ 5 دستگاه برتر استان تقدیر می شوندانتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار