مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:

توان سپاه حفاظت هواپیمایی در برقراری امنیت پروازها مثال زدنی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: تا سکاندار این نظام و انقلاب امام خامنه‌ای است دشمنان هیچ گزندی به این نظام و انقلاب وارد نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۹۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن پنجم دیماه سالروز استقرار سپاه در فرودگاه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: وجود سه عامل ایمان، تخصص و بهره گیری از تجهیزات نوین نظامی در کنار سایر اقدامات اطلاعاتی و حفاظتی که به لطف خدای متعال و به رغم توطئه‌های عملی در ربایش هواپیما هیچ یک از هواپیما ربایی‌های انجام شده در کشور با موفقیت انجام نشده که این موضوع اقتدار سپاه را در حفاظت از پرواز‌های داخلی و خارجی نمایان‌تر کرده است.

وی آسمان ایران را یکی از امن‌ترین آسمان‌ها خطوط هوایی منطقه و جهان دانست و افزود: پس از این که حضرت امام خمینی(ره) دستور استقرار سپاه در فرودگاه‌ها را صادر نمود سپاه برای برقراری حفاظت از فرودگاه‌ها و امنیت پرواز‌ها وارد عمل شد و امروزه شاهد امنیتی پایدار در فرودگاه‌های سراسر کشور ایران هستیم.

حجت الاسلام اربابی اظهار داشت: در حال حاضر ایران از جمله کشور‌هایی است که ضریب آسیب پذیری آن در امنیت پرواز‌ها به حداقل رسیده و سپاه حفاظت هواپیمایی ایران در برقراری امنیت پرواز‌ها کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستانشاخصه‌های امنیتی در فرودگاه‌های ایران را در مقایسه با دیگر کشور‌های جهان  برشمرد و ادامه داد: توجه به ارزش‌های اخلاقی و معنوی و توکل به خدا، استفاده از نیرو‌های مومن، ولایتمدار، متعهد و تحصیل کرده، احترام به قوانین و اجرای دقیق آن‌ها مسافر محوری و تکریم ارباب رجوع است.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام از هر طریقی که بتوانند قصد ضربه زدن به این نظام و انقلاب را دارند، ولی غافل از آن هستند که تا سکاندار این نظام و انقلاب امام خامنه‌ای است دشمنان هیچ گزندی به این نظام و انقلاب وارد نخواهند کرد.
ارسال نظرات