مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قشم :

تجمع مردم حول محور دین=خنثی شدن فتنه88 وفتنه های آینده

حجت‌ الاسلام و المسلمین موسی خالصی عامل مهم در بوجود آمدن راهپیمایی 9 دی ماه سال 88 را حسن تدبیر مقام معظم رهبری و صبر و حوصله ایشان در نشان دادن راه می داند و معتقد است که در پی این حرکت روشن شد که نظام دارای پشتوانه قوی مردمی است و طی 39سال بعد از انقلاب هیچ خللی در آرمان های مردم به وجود نیامده و مردم هم چنان پشتیبان ولایت فقیه هستند و تجمع مردم حول محوریت دین باعث خنثی شدن فتنه 88 و فتنه های آینده است. مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قشم پیام این راهپیمایی را پایبندی مردم به نظام و ولایت فقیه عنوان می کند و هم چنین می افزاید که حرکت توفنده مردم در راهپیمایی 9 دی نشان داد که آنها می خواهند کشور به این سمت اداره شود و راهی غیر از این را برنمی تابند.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۸۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

  • حجت‌ الاسلام و المسلمین موسی خالصی، در گفتگو با خبرگزاری بسیج هرمزگان:
  • مشروح این گفت و گو را در ادامه می خوانید:
  • روندی که در وقایع انتخابات سال 88 به راهپیمایی 9 دی ختم شد را چطور ارزیابی می کنید؟

آنچه واقعا عامل مهمی در بوجود آمدن آن راهپیمایی بود، حسن تدبیر مقام معظم رهبری و صبر و حوصله ایشان در نشان دادن راه بود. ایشان در کمال درایت و هوشیاری راهی که مردم می خواستند را برایشان ترسیم کرد و وقتی مردم ندای رهبری را شنیدند در دفاع از رهبری و ارزش های نظام و انقلاب به خیابان ها آمدند.

از همین جا معلوم شد که این نظام دارای یک پشتوانه قوی مردمی است و در طی 39سالی که از انقلاب می گذرد هیچ خللی در آرمان های مردم به وجود نیامده و مردم هم چنان پشتیبان ولایت فقیه هستند.

- تاثیر این حرکت را در دفع تهدیدات بین المللی از کشورمان چطور می بینید؟

آن چه دشمن فکر می کرد که در اثر تبلیغات سوء رسانه ها، ماهواره ها و سایت هایش ممکن است سربازگیری کرده باشد و اذهانی را به خود مشغول کرده باشد، آن حرکت توفنده و پر شتاب مردم در نهم دی ماه سال های گذشته نشان داد که انصافا مردم ایران با بصیرت و هوشیاری پای دفاع از نظام و ارزشهای نظام ایستاده اند. در طول تاریخ 39سال گذشته هم هر جا که مردم به صحنه می آیند دشمن احساس می کند که قافیه را باخته و عقب نشینی می کند.

در مواقعی مثل 22 بهمن و روزهایی که راهپیمایی های باشکوهی داریم، آن ها از چند ماه قبل تبلیغات سنگینی می کنند که مردم خسته شده اند و امسال حرکت کمرنگ تر است ولی وقتی مردم راهپیمایی می کنند تمام این ها ساکت می شوند و می فهمند که حنایشان رنگی ندارد.

اساس پیام این راهپیمایی پایبندی مردم به نظامی بود که بر اساس ولایت فقیه و مردمسالاری دینی شکل گرفته، بر اساس ارزش های اسلام و انقلاب شکل گرفته و این حرکت توفنده ای که در 9 دی ماه این چند سال صورت گرفت نشان داد که مردم به این راه و به این آرمان ها پایبند هستند و می خواهند که مسوولان در این مسیر حرکت کنند و کشور به این سمت اداره شود و راهی غیر از این را نمی پذیرند و برنمی تابند

- ارزیابی شما از حضور مردم در این راهپیمایی چیست و آن را در چه جهتی می بینید؟

روز نهم دی در حقیقت روزی بود که نشان داد حنای تبلیغات دشمن رنگ باخته و این همه تبلیغات منفی سایت ها و رسانه های آنها بی اثر بوده است.

دشمن هم فهمید که نظام جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه عمیق مردمی برخوردار است و این مقطع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود که نگاه ها عوض شد، فتنه گران و توطئه کاران دیدند که حریف نیستند، البته آن ها از راه های دیگری شروع کردند ولی آن راه و فتنه در شکلی که پیش می رفت نیز به پایان رسید.

- پیام این روز برای کشورهای غربی و دشمنان کشورمان چه بود؟

اساس پیام این راهپیمایی پایبندی مردم به نظامی بود که بر اساس ولایت فقیه و مردمسالاری دینی و بر اساس ارزش های اسلام و انقلاب شکل گرفته و این حرکت توفنده  نشان داد که مردم به این راه و به این آرمان ها پایبند هستند  و راهی غیر از این را نمی پذیرند و برنمی تابند.

- آیا فکر می کنید این پیام به گوش آنها رسیده است؟

این پیام هم جنبه داخلی و هم جنبه خارجی داشت به این معنا که هم فتنه گر داخلی این را احساس کرد و فهمید و هم اربابانی که از خارج خط می دهند  همه احساس کردند که رهبری نظام به شکل بسیار قدرتمندانه ای توان این را دارد که در بسیج توده های مردم برای حضور در صحنه هم چنان قوی و با قدرت عمل کند.  

 

ارسال نظرات