در گفتگو با بسیج عنوان شد:

اقتدار انقلاب از دستاوردهای مهم حماسه 9دی است

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: نمایش بصیرت ملت و اقتدار مردمی و معنوی انقلاب و رهبری از دستاوردهای حماسه 9دی می باشد.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۵۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه غرورآفرین 9دی گفت: اهمیت حماسه ۹ دی به علت عمق درک و بصیرت مردم از یک سو و خودجوش و فراگیربودن آن از سوی دیگر بسیار بالا و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان با تشبیه فتنه 88 به فتنه نهروان و خوارج افزود: همین تحریم هایی که امروز همه از آن به عنوان سد پیشرفت ایران یاد می کنند در همان ایام تشدید و زیاد شدند.

فتاحیان، اقتدار مردمی و معنوی انقلاب و رهبری، انسجام بیشتر بین مردم و نظام، انزوای سیاسی و مردمی فتنه گران و آشکار شدن نقش نیروهای مدافع نظام به ویژه بسیج در لحظات بحران را از دستاوردها و برکات حماسه 9دی برشمرد و تصریح کرد: فتنه 88 از پیچیده ترین و عمیق ترین توطئه هایی بود که بر انقلاب اسلامی تحمیل شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، فتنه 88 را خطر بزرگی دانست که از انقلاب اسلامی گذر کرد و به برکت خداوند،‌ تدابیر حکیمانه رهبری و بصیرت الهی مردم ولایتمدار ایران این فتنه نیز خنثی شد.

فتاحیان، افزود: اگر در بحث دفاعی به جایگاهی رسیده ایم که قدرت بازدارندگی بالایی داریم و موشکهایی با برد 800تا 2هزار کیلومتر را به صورت نقطه زن طراحی و تولید می کنیم، برگرفته از روحیه جهادی و اعتماد و اعتقاد به توانمندی های داخلی است.

وی در پایان اظهار کرد: در این روز مردم علاوه بر اینکه نشان دادند عشق به ولایت، اسلام، مذهب و حضرت سیدالشهدا (علیه السلام ) در عمق وجود آنان ریشه دوانده است، ثابت کردند در دفاع از ارزش ها و مقدسات خود به هیچ وجه در برابر فتنه گران و معاندین کوتاه نمی آیند.

 

ارسال نظرات