خبرهای داغ:

نشست روشنگری خانواده های ارتش در ماهشهر

نشست روشنگری برای خانواده های بزرگواری ارتش در شهرستان ماهشهر برگزار شد که در این باره مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان گفت: دشمنان اسلام از راههای مختلف از ابتدای شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دست به توطئه ، فتنه ، ترورو تحریم های ظالمانه زده ولی ملت ایران با بصیرت و هوشیاری و با پیروی از ولایت و رهبر انقلاب همچنان با استوار در مقابل اینگونه فتنه ها ایستاده است.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۹۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

بهمن شهریاری در حاشیه نشست روشنگری برای خانواده های ارتش در ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان اظهار داشت : طرح های دشمن در اصل با انواع فتنه ها به دنبال تغییر رفتار در کشور ایران هستند و جوانان و کانون گرم خانواده ها و محیط اجتماع را هدف قرار داده که بایستی هوشیار باشیم.

وی افزود : انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تا کنون با تمام تحریم ها و جنگ سخت هشت ساله برکات خوبی داشته و دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده که بایستی با همدلی و اتحاد و با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری مواظب تحرکات تخریب کننده دشمنان باشیم.

وی بابیان توجه به مسائل کشور و هوشیاری در برابر آسیب های اجتماعی گفت: بایستی مسائل و ظرفیت های کشور را درست بشناسیم و در راه اهداف اسلام و انقلاب گام های تاثیرگذار تری برداشته شود و قشر های آسیب پذیر همواره مورد هدف دشمن هستند که هوشیاری در این باره لازم ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها