نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

خدمت به مردم، عامل مهم پایداری انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان پایداری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: همگام با پیشرفت‌های دنیا ما نیز بایستی حرکت کنیم و مسیر توسعه را در پیش بگیریم.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۴۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در آئین افتتاحیه کلینیک چشم‌پزشکی آفتاب خرم آباد با اشاره به اینکه ایجاد مرکز تخصصی چشم ضرورتی بود که در استان مشاهده می‌شد. اظهار کرد: آنچه مهم بوده و برای انسان به عنوان سنت حسنه باقی می‌ماند خدمت به مردم و به‌ویژه مردم مؤمن و انقلابی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بالاترین عبادت را خدمت به مردم عنوان و تصریح کرد: اینکه در اسلام تعهد و تخصص و همچنین ایمان و تقوا در کنار مسائل مادی دیده و در هم آمیخته شده است برای این موضوع بوده که این عوامل بال پروازی جهت پیشرفت و کمال انسانی هستند.

آیت‌الله میرعمادی بیان داشت: اگر به دنبال مطرح کردن نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگو در جهان هستیم بایستی به تخصص‌ها و همین‌طور خدمت و رسیدگی به مردم توجه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز پزشکان ایرانی در دنیا حرف نخست را در دنیا می‌زند، گفت: همچنان‌که رتبه علمی ایران در جهان رتبه برتر بوده و جراحی‌های صورت‌گرفته در ایران بی‌نظیر است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افتتاح کلینیک چشم‌پزشکی آفتاب لرستان را رافع نیازهای سراسر کشور بیان کرد و افزود: همچنین کشورهای همسایه با توجه به هزینه‌های بالای جراحی‌های چشم می‌توانند به ایران آمده و از خدمات این مرکز در لرستان بهره ببرند.

وی افتتاح کلینیک چشم‌پزشکی آفتاب را اقدامی ارزشمند خواند و از عموم مردم و مسؤولان خواست که از این مرکز حمایت و استقبال کرده و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران را بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار جهت ایجاد مراکز تخصصی درمانی و عمرانی نشانه پیشرفت و از جمله راهکارها برای محرومیت‌زدایی است.

آیت‌الله میرعمادی پایداری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در خدمت به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: همگام با پیشرفت‌های دنیا ما نیز بایستی حرکت کنیم و مسیر توسعه را در پیش بگیریم.

وی بر لزوم جذب افراد توانمند از سوی متولیان توسعه استان تأکید کرد و گفت: جذب افراد متخصص در رشته‌های گوناگون یک ضرورت است و نبایستی به حضور افراد عادی در جامعه بسنده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات