خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی سپاه مرند:

نقش بانوان در بصیرت افزایی جامعه مهم است

هادی سیاسی سپاه مرند در نشست بصیرتی با اشاره به حماسه 9 دی مردم ایران و سخنرانی حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اظهارداشت: اگر هفته، هفته بصیرت است یعنی اینکه آگاه باشیم حرکت هایی را که انجام می دهیم درست باشد و نقش بانوان در این خصوص در نظام خیلی مهم است.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۱۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاری افزود: دشمن فهمیده است که با توپ و تفنگ نمی تواند این نظام را شکست دهد و به این نتیجه رسیده که از طریق مادران این نظام اقدام کند و با گرفتن اعتقادات و سبک زندگی اسلامی و حجاب از مادران، چشم و هم چشمی و تجمل گرایی را رواج داده و از تربیت سالم و اسلامی فرزندانشان غافل کند چرا که اگر نتوانند فرزندان صالح تربیت کنند این فرزندان نیز نمی توانند آیندگان را درست تربیت کنند.

نقش بانوان در بصیرت افزایی جامعه مهم است

وی ادامه داد: باید بدانیم چطور نسلی تربیت کنیم که در زمان نیاز از انقلاب و کشور دفاع کنند مانند شهیدان طالبی، علیپور، عبداللهی، نسل ما نسل شیعه است نسلی که راه خود را از سیدالشهدا گرفته است و دشمن هم این را دقیقا می داند که هرچه قدر این ملت را تحت فشار قرار دهد آن ها تسلیم نخواهند شد تا پای شهادت.
کاری خاطرنشان کرد: ما چطور می توانیم این انقلاب را نگه داریم همانطوری که در 9دی سال 88 مردم انقلاب را نگه داشتند اگر این حرکت نبود مطمئنا وضع کشور ما مانند کشور سوریه می شد.

 وی در پایان یادآور شد: این امنیت و آسایش ثمره خون هزاران شهید است ارزش خونشان را بدانیم و حقیقت انقلاب را بفهمیم و بدانیم که چطور از انقلاب دفاع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها