مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز:

ایمان و بصیرت ابزار شناخت فتنه است/ وحدت ایرانیان سبب رفع اهداف شیطانی دشمن می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت:، برای مقابله و شناخت فتنه انسان باید به ابزار مهم ایمان و بصیرت مجهز باشد.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۴۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴

حجت‌الاسلام علی لرستانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، در رابطه بااهمیت حماسه نه دی اظهار داشت: یکی از توطئه‌های دشمنان مؤمنین ایجاد فتنه‌انگیزی در بین مسلمانان جهت تحقق اهداف خبیثانه خود هستند، در آیات الهی نسبت به این امر مهم به مؤمنین تذکر داده‌اند و جایگاه دشمنان را تشریح کرده‌اند.

وی افزود: مسلمانان قدرتی اثرگذار در جهان هستند و قدرت و اتحاد آنان پیوسته باعث نگرانی دشمنان بوده است و به همین دلیل دشمنان همواره بهروش‌های مختلف سعی کرده‌اند میان آن‌ها اختلاف ایجاد کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه یکی از اصول انقلاب اسلامی ایستادن در برابر ظالمان و طرفداری از مظلومان عالم است. بیان کرد: دشمن با فتنه‌انگیزی در کشور در پی ناامید کردن مردم از انقلاب، ایجاد دودستگی در کشور و بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به‌نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: دشمنان از نقاط ضعف مسلمانان وارد می‌شود وعده‌ای را فتنه ساز، کسانی را بلندگوی فتنه گران و خیلی‌ها را هم قربانی فتنه می‌کند، برای مقابله و شناخت فتنه انسان باید به ابزار مهم ایمان و بصیرت مجهز باشد.

لرستانی عنوان کرد: نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی‌ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به‌حساب می‌آید.

وی گفت: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز خطر نشان کرد: حماسه 9 دی، نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار گردید.

وی با اشاره به اینکه روز نهم دی، روز غلبه لشکر الهی بر لشکر شیطان است. بیان کرد: روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

لرستانی گفت: روز نهم دی درواقع روزنه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به‌نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به‌خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند و مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش مردم شهیدپرور به جهانیان اعلام گردید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت: مردم همیشه حاضر درصحنه انقلاب اسلامی بارها و بارها در وقایع مختلف ثابت کردند که پشتیبان واقعی ولایت و نظام بوده و برای همیشه در کنار آرمان‌های ارزشمند موجود که عزت و استقلال را برای کشورمان به ارمغان می‌آورد، قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: عظمت و یکپارچگی ملت ایران از بین برنده تمامی توهمات دشمن در قبال انقلاب بوده و تا زمانی که چنین وحدت و انسجام همه جانبه‌ای را شاهد باشیم، دشمنان قادر به دستیابی به هیچ‌یک از اهداف شیطانی خود نخواهند شد.

لرستانی گفت: از اقشار مختلف مردم برای شرکت پرشور و آگاهانه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی که تجلی و نماد ولایتمداری و بصیرت مثال‌زدنی ملت ایران محسوب می‌شود دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات