همایش بصیرتی ناظرین امین در سندرک برگزار شد

همایش بصیرتی ناظر نهاد،ناظرین امین شورای نگهبان با حضور مسئولین و ناظرین امین در بخش سندرک میناب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۲۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه توکهور-هشتبندی، در همایش ناظرین شورای نگهبان بخش سندرک به مناسبت ۹ دی گفت: قانون گریزی؛فرصت دادن به مستکبرین و هماهنگی با سران استکبار وتوهین به مقدسات مردم مسلمان و انقلابی از شاخصه های مهم فتنه ۸۸ بود.

خطیب جمعه توکهور و هشتبندی، افزود: دشمن با شکست در جنگ نظامی و فرهنگی با فتنه ۸۸ در صدد جنگ امنیتی و سیاسی بود که با حضور مردم در ۹ دی شکست خورد.

وی، با تاکید بر اینکه برخی مدعی خط امام و انقلاب و رهبری هستند اما از فتنه و فتنه گران حمایت میکنند ،گفت: این یک تناقض آشکار است و سران فتنه خائنان بزرگ به اسلام و انقلاب و ملت ایران هستند و اصلا قابل بخشش نیستند.

حجت الاسلام بارانی، با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود جنگ اقتصادی را دنبال می کند گفت: به لطف الهی جنگ اقتصادی علیه ملت ایران با تدبیر رهبری و همت مردم و مسئولان با شکست مواجه خواهد شد و مردم انقلابی با بصیرت و هوشمندانه در برابر جنگ روانی و رسانه ای دشمن ایستادگی کنند

بارانی، راه نجات از فتنه ها را پیروی از ولایت دانست و بیان کرد: ۹ دی نشان دهنده ظرفیت بالای نظام اسلامی در برابر چالش های مختلف است، هر کسی در برابر قانون ایستاد باید از مردم سیلی بخورد.

وی، در پایان گفت: علت مهم خلق حماسه عظیم ۹ دی دلبستگی به مردم و اعتماد آنها به نظام اسلامی و رهبری عظیم الشان انقلاب بود.

ارسال نظرات