امام جمعه پارسیان:

حماسه 9 دی چهره تزویر و نفاق را آشکار کرد

امام جمعه پارسیان، با بیان اینکه فتنه 88، زهری بود که توسط فتنه‌گران در کام مردم ریخته شد، گفت: حماسه 9 دی، چهره تزویر و نفاق را آشکار کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۲۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام هادی میرزایی،  در خطبه‌های این هفته شهرستان اظهار داشت: مرحوم آیت الله شاهرودی بعد از سال‌ها مجاهدت علمی و خدمت‌گذاری در عرصه‌های مختلف خدمت به نظام و ولایت به دیار باقی شتافت.

وی، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در پی رحلت آیت الله شاهرودی گفت: برخی از مسؤولان طوری سیاست‌ورزی می‌کنند که می‌توان فهمید از دین سیاسی پیروی می‌کنند نه سیاست دینی.

امام جمعه پارسیان، ادامه داد: این‌ها قدرت برایشان اصالت دارد و اصرار بر دیده شدن دارند و اگر دیده نشوند دست به تحریف انقلاب و امام می‌زنند.

حجت الاسلام میرزایی، با یادآوری ویژگی‌های منحصر به فرد آیت الله شاهرودی که هیچ زمان‌بر اخلاق دینی پا نگذاشت گفت: وی هیچ زمان از سه برادر شهید خود بهره‌برداری نکرد و از اجازه اجتهاد خود توسط علامه صدر نان نخوردن در پی اثبات خود نشد بلکه تا آخرین لحظات عمر شریفش در خدمت اسلام و ولایت بود

وی، با اشاره به مناسبت مهم 9 دی گفت: فتنه ۸۸ زهری بود که توسط فتنه گران در کام مردم ریخته شد.

امام جمعه پارسیان ادامه داد: 9 دی، زهر فتنه را تا ابد در کام فتنه‌گران گذاشت.

میرزایی، با اشاره به گذشت چهارده قرن از حوادث کربلا  و این که جماعتی رفتار امویان را تکرار کردند و با نماد سبز علوی به جنگ آموزه‌های عاشورایی برخاستند گفت: نفاق ، دورویی و تزویر در تاریخ تکرار می‌شود و همچنان که رهبر معظم انقلاب هشدار دادند باید همیشه مراقب فتنه‌گران باشیم. حماسه 9 دی، چهره تزویر و نفاق را آشکار کرد.

وی، با اشاره به تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در برخورد به فتنه ۸۸ گفت: گام اول مدارا و جذب حداکثری بود، گام دوم ایستادگی به پای حقوق ملت و نظام اسلامی و گام سوم بصیرت‌بخشی و روشنگری فتنه‌گران داخلی و دشمنان خارجی بود.

امام جمعه پارسیان، با اشاره به رزمایش بزرگ نیروی زمینی سپاه در آب‌های خلیج فارس گفت: این رزمایش پیامی به دشمنان داشت و آن این که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران فقط حالت دفاعی ندارند بلکه کاملا تهاجمی هستند و به هیچ ابر قدرتی اجازه نا امنی در منطقه را نخواهد داد.

میرزایی، پیام این رزمایش به کشورهای عربی را این گونه توصیف کرد: هر کشوری زمینه دخالت قدرت‌های استکباری را فراهم کند بالاترین هزینه را خواهد داد.

وی، با توجه به تنظیم بودجه سال ۹۸ گفت: کشوری که در حال جنگ اقتصادی و مبارزه با تحریم‌های دشمنان است و از طرفی کشورهای اروپایی به وعده خود عمل نکردند ، لذا دولت نباید تکیه جدی بر نفت کند چرا که مشکلات مردم اضافه می‌شود.

امام جمعه پارسیان، از اقدامات قاطعانه قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی که تضمین‌کننده سلامت جامعه می‌گردد تشکر و قدردانی کرد.

میرزایی، با اشاره به سفر دزدانه رئیس جمهور آمریکا به عراق گفت: این که ترامپ اعلام کرد بعد از هفت تریلیون دلار هزینه در منطقه خاورمیانه، باز باید مخفیانه و در شدیدترین مراتب امنیتی به عراق بیایم  و از طرفی دستور خروج از سوریه و افغانستان به این معنا است که استراتژی آمریکا در غرب آسیا به شکست مواجه شده است.

وی، با اشاره به حضور مستشاران ایرانی از جمله سردار سلیمانی با دعوت دولت عراق و با استقبال مردم در روز روشن و از مبادی رسمی نشان از قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه دارد.

امام جمعه پارسیان، با اشاره به سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام به گورباچف گفت: این نامه اتمام حجت برای بیداری تمام جهان بشریت است.

میرزایی، با یاد مجاهدت‌های شهید غفاری که در زندان‌های رژیم منحوس پهلوی به شهادت رسید گفت: تا سر حد جان پای آرمان امام ایستادگی کرد و آن قدر شکنجه شد تا به شهادت رسید.

وی، شهادت  آزادمردانی مانند شیخ باقر النمر را که جرمشان فریاد علیه استبداد و ترویج فرهنگ ناب اسلامی بود را  برای همیشه ثبت در تاریخ دل‌ها دانست.

ارسال نظرات