نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

پروژه تقلب در انتخابات موضوعی ساختگی و فردی بود/ حماسه ۹ دی فتنه دشمنان انقلاب را خنثی کرد

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه تقلب در انتخابات موضوعی ساختگی و فردی با هدف اضمحلال نظام بود که دم مسیحایی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و نطق تاریخی ایشان آبی بر آتش فتنه شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۰۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری هرمز، حسین هاشمی تختی، نماینده مردم هرمزگان، در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات سال ۸۸ نقطه قوتی برای نظام و انقلاب اسلامی ایران بود، اظهار کرد:حضور قاطعانه مردم در پای صندوق های رای نمایشی از دوستداری نظام و رهبری بود.

وی، با اشاره به اقدامات مسموم دشمنان نظام در راستای ضربه به انقلاب گفت:مخالفان نظام به دنبال آن بودند تا فضا را به سمت آشوب و بروز مشکلات داخلی ببرند و در این بین تعدادی نیز با ساماندهی امور و ایجاد مشکلات به دنبال براندازی نظام بودند.

هاشمی تختی، افزود: پروژه تقلب در انتخابات موضوعی ساختگی و فردی با هدف اضمحلال نظام بود که دم مسیحایی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و نطق تاریخی ایشان آبی بر آتش فتنه شد و مردم را متوجه اهداف دشمنان کردند .

نماینده مردم هرمزگان، در مجلس تصریح کرد:حضور مردم انقلابی و بصیر ، کوچک و بزرگ، طوائف و گروههای مختلف، جریان های سیاسی در حماسه ۹ دی ماه با هدف حفظ، حراست و پشتیبانی از آرمان های انقلاب اسلامی ایران تمام فتنه های دشمنان را خنثی کرد.

وی، با تاکید براینکه بصیرت از مهم ترین فاکتورهای دشمن شناسی به شمار می رود، عنوان کرد:در دورانی که مسائل حقوق بشر رعایت نمی شود و دست کشورهای غربی به خون مردم بی گناه آلوده است عده ای در لعاب حق به دنبال اتهام به جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناقض حقوق بشر هستند.

هاشمی تختی، یادآور شد: در برابر موضوع قتل روزنامه نگار منتقد عربی و مثله کردن خاشقچی هیچ گونه واکنش و حرفی از نقض حقوق بشر زده نشد اما مردم ما به واسطه رعایت فرائضی همچون حجاب و امربه معروف متهم به نقض حقوق بشر می شوند.

وی، با بیان اینکه ملت عاقل و با بصیرت ما در طول چهل سال از انقلاب همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب (مدظله العالی) بودند و با اشاره رهبری حماسه های بسیاری را خلق کرده اند،گفت:عده ای مغرض با اطلاع رسانی غلط از غفلت مردم سوء استفاده می برند اما بصیرت و دشمن شناسی به موقع مردم همیشه راه را بر روی توطئه های پیش رو بسته است.

نماینده مردم هرمزگان، خاطرنشان کرد: دشمن رنجهای بسیاری برای ضربه به ملت ما کشیده که کورخوانده و رهبری داعیانه و راهنمایی های به موقع معظم له طومار دشمنان را درهم می پیچد.

ارسال نظرات