مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:

طرح ایران یار با حضور دانش آموزان در استان اجرا می شود

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح ایران یار ویژه دانش آموزان تا پایان سال جاری به منظور کمک به تولید و افزایش بهره کالاهای ایرانی بری در شهرهای سیستان و بلوچستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۹۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

سرهنگ پاسدار نادر شهرکی، مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبر نگار بسیج در زاهدان گفت: به منظور کمک به تولید و افزاتیش بهره کالاهای ایرانی بری طرح ایران یار در استان سیستان و بلوچستان بر اساس ابلاغیه سازمان بسیج کارگری کشور در سطح استان تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد.

وی روش اول اجرای این طرح را با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی دانست و افزود: در این روش دانش آموزان از واحدهای تولیدی و کارخانجات در سطح شهرستانهای استان بازدید خواهند کرد،که هدف از اجرای این روش آشنایی دانش آموزان با چرخه تولید و چگونگی تولید تا مرحله بازاریابی و فروش  می باشد.

سرهنگ شهرکی ادامه داد: روش دوم هماهنگی با ائمه جمعه و مسئولین آموزش و پرورش جهت حضور مدیران عامل کارخانجات و واحدهای تولیدی در سطح مدارس و یا در بین الصلاتین نماز های جمعه جهت معرفی کالاهای تولید شده ایرانی و داخل استان اعم از کیفیت و بازاریابی و بیان مشکلات و مطالبه گری خواسته های خود از مسئولان می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در روش دوم مسئولان در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و جهت معرفی کارخانه و تولیدات داخلی خود به دانش آموزان توضیح می دهند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: این طرح از شهریور ماه بر اساس ابلاغیه از سوس کشور اجرا و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت که باید در این راستا فرهنگ سازی و بعد این طرح اجرایی شود.

گفتنی است تا کنون تعداد 4 واحد آموزشی در راستای اجرای این طرح از کارخانه مینو شرق زاهدان، نیروگاه گاز رسانی و شرکت ناجی پوشش بازدید و از نزدیک با اقدامات و فعالیت افراد در این مکانها بازدید و با مراحل تولید، آشنا شده اند. 

ارسال نظرات